Inlägg från: NomenNescio |Visa alla inlägg
  • NomenNescio

Min tjej har "inga" bröst!!

Eh, finns det någon över femton års ålder som använder ordet "pattar"?

TS, hur gammal är du?

• NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 00:29:41 följande:
    Stor kuk = hög status. Stora tuttar = hög status.
    Så tänker jag. Min stora kuk ska matchas med ett par stora tuttar.
    Lika barn leker bäst, eller vad det heter.
    Hahaha, what??

Stora bröst = hög status??

Herregud, de kvinnor som har stora bröst har bara besvär av dem. Det gör ont, leder till skador i axlar och rygg, svårt att kunna träna, svårt att hitta kläder som passar.
    Och värst - man drar till sig bottenträsket, de småungar till pojkar som tror att brösten är status. Återigen - du kan inte vara en sekund äldre än femton.

• NomenNescio

Bröl, pattar, knulla, silikon....

Känns som att kastas tillbaka till högstadiet när killarna betedde sig som testosterondjur snarare än människor.

Tack gode gud att man dejtar män numera!

Jag bokstavligen ryser när jag tänker på att vara tillsammans med en av småpojkarna här.

Ts, att du har fått en flickvän är intet mindre än ett underverk. Du borde gå ner på knä och tacka gudarna för den chansen.

• NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-10 20:09:25 följande:

Ska träffa min flickvän om en stund.

Måste programmera om huvudet om jag kan, men kan inte släppa "silikonspåret".

Kollade på en fin klinik och det kostar cirka 60 000 kronor, något jag betalar. Ha en skön kväll,jag ska i alla fall ha det skönt!

Glöm inte att visa henne den här tråden!
  • NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-17 19:47:46 följande:
    Tack tack! Du förstår det här med tuttar å hur viktigt det är...
    Skulle personligen gissa att en live-doll eller femmebot vore något för dig?

Där kan du designa deras utseende precis som du vill, och personlighet behöver ingen plats alls.
  • NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-18 19:32:12 följande:
    Nja, snart är det sommar och då ska jag hänga på stranden och spana in bystiga tjejer...
  • NomenNescio
    Anonym (Min tjej och jag!) skrev 2017-04-18 19:32:12 följande:
    Nja, snart är det sommar och då ska jag hänga på stranden och spana in bystiga tjejer...
    Säkert, och har jag fått rätt intryck av dig kommer du att göra det med kikare och smygkamera.
    Helt enkelt - du kommer att vara det där äcklet som kvinnor (oavsett bröststorlek) rakt igenom aaaavskyr på stranden.
  • NomenNescio
    Froken Lokens skrev 2017-04-19 12:50:02 följande:
    Har personligen aldrig sett någon med en "smygkamera" eller kikare på en strand. Jag har å andra sidan fullt upp med mig och mitt så jag lägger inte så stort fokus på vad andra gör och jag har heller inget att dölja för om jag hade det skulle jag inte gå omkring lättklädd på en strand.
    Förlåt, borde ha lagt till att de flesta tjejer avskyr det.
    Sen finns det alltid de som inte bryr sig, och de som kanske även gillar det. Får hoppas att du råkar spana på någon av dem, och inte på de stackars personer som är på stranden för att bada eller sola eller umgås, och INTE för att bli ett runkobjekt för okända män.
  • NomenNescio
    Froken Lokens skrev 2017-04-19 14:21:34 följande:
    Jag spanar inte på någon, var har du fått det ifrån?
    Det var riktat till TS och hans tidigare inlägg
Svar på tråden Min tjej har "inga" bröst!!