• JCW81

ivf 2017

Hej!

Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram

• Svar på tråden ivf 2017
  • litetfröimagen
    U Bet I Am skrev 2017-06-01 22:01:15 följande:

Fick tillbaka ett FET 6dgr i måndags. Hur fort fäster det?

Och när som tidigast kan man testa?

Är det för tidigt att testa med testlagrets redan imorgon?

Det borde fästa inom 24 timmar. I alla fall när det är ET, men jag vet inte om FET är annorlunda. Ja imorgon är för tidigt, det är typ på ruvardag åtta typ som du tidigast kan se nått tror jag. För hcg nivån är låg från tills dess.
  • U Bet I Am

Men va?!?

Är det inte jäääätte långt bort innan man kan se hjärtslag?

Och varför får man inte cykla??

Eller ära glass/frysa? :O

• alade
    U Bet I Am skrev 2017-06-02 11:39:03 följande:

Men va?!?

Är det inte jäääätte långt bort innan man kan se hjärtslag?

Och varför får man inte cykla??

Eller ära glass/frysa? :O

De sakerna är ju rent skitsnack faktiskt. Från mitt sjukhus finns inga restriktioner på annat än alkohol och tobak.
  • U Bet I Am

Undrar hur man räknar? Jag fick tillbaka ett FET i måndags. Är jag på ruvardag 4 eller 5 idag?

• honeybunch

När jag fick tag i kliniken i onsdags hade de inga svar på varför jag hade blodblandade flytningar dagen efter FET, de kunde bara bekräfta att det inte var normalt.

De har fortsatt hela veckan. Har ont i livmodern då och då och har haft yrsel igår och idag... Ja, nu är jag igång och överanalyserar alla möjliga "symptom" igen. Men jag fortsätter att hoppas.

• Mabe

Mitt positiva test blev tillslut negativt. Dock har det inte kommit igång någon blödning efter de 4 dagarna med "konstig" blödning. Efter det blev testet starkare innan det tillslut vände och så småningom blev negativt. Nu måste jag in på koll på måndag så inget sitter kvar/sitter fel..... kommer ju aldrig att hinna med ett nytt försök innan sommarstängningen....

• alade
    Mabe skrev 2017-06-03 14:12:25 följande:

Mitt positiva test blev tillslut negativt. Dock har det inte kommit igång någon blödning efter de 4 dagarna med "konstig" blödning. Efter det blev testet starkare innan det tillslut vände och så småningom blev negativt. Nu måste jag in på koll på måndag så inget sitter kvar/sitter fel..... kommer ju aldrig att hinna med ett nytt försök innan sommarstängningen....

Beklagar!
  • Chestnut

Någon som vet om man ska ta en Lutinus innan ET? Jag skulle börja med lutinus dagen innan ET men började fundera nu hur jag ska göra på morgonen? Har ET vid lunch... Och det är stängt på kliniken imorgon så har ingen att fråga Rynkar på näsan Har nämligen för mig att man inte ska ta en precis innan ET.

Kram till alla där ute!

Svar på tråden ivf 2017