• JCW81

ivf 2017

Hej!

Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram

• Svar på tråden ivf 2017
  • alade
    Chestnut skrev 2017-06-05 20:17:47 följande:

Någon som vet om man ska ta en Lutinus innan ET? Jag skulle börja med lutinus dagen innan ET men började fundera nu hur jag ska göra på morgonen? Har ET vid lunch... Och det är stängt på kliniken imorgon så har ingen att fråga Har nämligen för mig att man inte ska ta en precis innan ET.

Kram till alla där ute!

Jag skulle ta innan ET, men bara morgondosen. Efrermiddagsdosen tog jag direkt efter ET.
  • Marrelita85
    Mabe skrev 2017-06-03 14:12:25 följande:

Mitt positiva test blev tillslut negativt. Dock har det inte kommit igång någon blödning efter de 4 dagarna med "konstig" blödning. Efter det blev testet starkare innan det tillslut vände och så småningom blev negativt. Nu måste jag in på koll på måndag så inget sitter kvar/sitter fel..... kommer ju aldrig att hinna med ett nytt försök innan sommarstängningen....

Ursch så tråkigt, beklagar! 
  • Nube

Mitt positiva test blev tillslut negativt. Dock har det inte kommit igång någon blödning efter de 4 dagarna med "konstig" blödning. Efter det blev testet starkare innan det tillslut vände och så småningom blev negativt. Nu måste jag in på koll på måndag så inget sitter kvar/sitter fel..... kommer ju aldrig att hinna med ett nytt försök innan sommarstängningen....

Jag beklagar också! Hoppas ni kan göra ett nytt försök så fort som möjligt.
  • U Bet I Am
    alade skrev 2017-06-05 20:27:15 följande:

Jag skulle ta innan ET, men bara morgondosen. Efrermiddagsdosen tog jag direkt efter ET.

Samma här! Morgon men inte mitt på dagen.
  • Chestnut
    U Bet I Am skrev 2017-06-06 00:19:18 följande:
    Samma här! Morgon men inte mitt på dagen.
    alade skrev 2017-06-05 20:27:15 följande:
    Tack! {#emotions_dlg.flower} då gör jag också det!

• Chestnut

Jag är ledsen för dig! Förstår frustrationen att inte hinna innan de stänger för sommaren. Hoppas du kan njuta av sommaren och komma tillbaka starkare och mer redo för all energi som ivf kräver {#emotions_dlg.flower}
  • Tiinuli

Hej!
    Alla i denna tråd redan igång med ivf?
    Några som ska påbörja till hösten?
    Jobbig väntan Uh!

• Chestnut
    Tiinuli skrev 2017-06-12 16:12:45 följande:

Hej!
    Alla i denna tråd redan igång med ivf?
    Några som ska påbörja till hösten?
    Jobbig väntan Uh!

Jag är igång! men det spelar ingen roll, all ivfvänta är lika jobbig... jag hoppas verkligen att det fugnerar för oss denna gång. Annars ska vi kör i höst också {#emotions_dlg.flower}
  • Tiinuli

Ja visst är det jobbigt :( speciellt all väntan tycker jag.
    Är all ivf verksamhet stängd under sommaren eller varför dem vill köra höst?
    Hur lång tid är det sen man får vänta innan det är i gång med hormoner och liknande från att gyn skickat remissen?

Svar på tråden ivf 2017