• JCW81

ivf 2017

Hej!

Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram

• Svar på tråden ivf 2017
  • Mabe

Då var jag tillbaka igen då.... igår frysåterdöring av blastocyst. Var en ganska bökig återföring men gick tillslut bra. Nu efter lunch lite ont och lite blödning. Vet inte vad detta står för.... nåja inget annat att göra än att vänta och se.

• Nube
    Mabe skrev 2017-08-25 14:18:26 följande:

Då var jag tillbaka igen då.... igår frysåterdöring av blastocyst. Var en ganska bökig återföring men gick tillslut bra. Nu efter lunch lite ont och lite blödning. Vet inte vad detta står för.... nåja inget annat att göra än att vänta och se.

Hoppaa det går bra för dig! Jag väntar på mens för att börja om med sprutorna. Lycka till :)
  • Mabe
    Nube skrev 2017-08-25 22:26:33 följande:

Hoppaa det går bra för dig! Jag väntar på mens för att börja om med sprutorna. Lycka till :)

Det samma!
  • Mjbo
    Nube skrev 2017-08-25 22:26:33 följande:

När förväntar du att mensen kommer? :)

Själv väntar jag fortfarande på att äl testet ska visa glad gubbe.. fortfarande inte slagit om imorse heller.. Men men bara att vänta.. :)
  • Nube
    Mjbo skrev 2017-08-26 09:39:43 följande:

När förväntar du att mensen kommer? :)

Själv väntar jag fortfarande på att äl testet ska visa glad gubbe.. fortfarande inte slagit om imorse heller.. Men men bara att vänta.. :)

Jag fick positiv äl test för 15 dagar sen och mensen börjar alltid 14 dagar efter äl. Men eftersom jag använder synarela nu så blir mensen lite försenad.. men vilken dag som helst nu bör den komma. Vill inte vänta längre haha ;)

Du har också haft en lång väntan, hoppas glad gubbe kommer snart på besök :)
  • Mabe

Hallå igen!

Känner väl inte direkt ngt så här på ruvardag 3. Däremot blivit tvärförkyld!

• Mjbo
    Nube skrev 2017-08-26 11:03:55 följande:

Jag fick positiv äl test för 15 dagar sen och mensen börjar alltid 14 dagar efter äl. Men eftersom jag använder synarela nu så blir mensen lite försenad.. men vilken dag som helst nu bör den komma. Vill inte vänta längre haha ;)

Du har också haft en lång väntan, hoppas glad gubbe kommer snart på besök :)

Okej, ja då hoppas vi mensen dyker upp snart åt dig, och ägglossningen åt mig :D ännu ingen glad gubbe här... Så trist att vänta!
  • Nube
    Mabe skrev 2017-08-27 07:25:53 följande:

Hallå igen!

Känner väl inte direkt ngt så här på ruvardag 3. Däremot blivit tvärförkyld!

Hur går det? När får du testa? Det är lite mer aktivitet i trådet som heter "vi som börjar med ivf hösten 2017" som vill hänga med där :)
  • Mabe
    Nube skrev 2017-08-29 17:32:19 följande:

Hur går det? När får du testa? Det är lite mer aktivitet i trådet som heter "vi som börjar med ivf hösten 2017" som vill hänga med där :)

Nja går väl inget vidare. Ruvardag 5 och har småblödningar..... suck.
  • Nube
    Mabe skrev 2017-08-29 17:47:31 följande:

Nja går väl inget vidare. Ruvardag 5 och har småblödningar..... suck.

Usch då, har blödningarna slutat nu? När ska du testa?
Svar på tråden ivf 2017