ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Då var jag tillbaka igen då.... igår frysåterdöring av blastocyst. Var en ganska bökig återföring men gick tillslut bra. Nu efter lunch lite ont och lite blödning. Vet inte vad detta står för.... nåja inget annat att göra än att vänta och se.
Då var jag tillbaka igen då.... igår frysåterdöring av blastocyst. Var en ganska bökig återföring men gick tillslut bra. Nu efter lunch lite ont och lite blödning. Vet inte vad detta står för.... nåja inget annat att göra än att vänta och se.
Hoppaa det går bra för dig! Jag väntar på mens för att börja om med sprutorna. Lycka till :)
Hoppaa det går bra för dig! Jag väntar på mens för att börja om med sprutorna. Lycka till :)
När förväntar du att mensen kommer? :)
Själv väntar jag fortfarande på att äl testet ska visa glad gubbe.. fortfarande inte slagit om imorse heller.. Men men bara att vänta.. :)
Hallå igen!
Känner väl inte direkt ngt så här på ruvardag 3. Däremot blivit tvärförkyld!
Jag fick positiv äl test för 15 dagar sen och mensen börjar alltid 14 dagar efter äl. Men eftersom jag använder synarela nu så blir mensen lite försenad.. men vilken dag som helst nu bör den komma. Vill inte vänta längre haha ;)
Du har också haft en lång väntan, hoppas glad gubbe kommer snart på besök :)
Hallå igen!
Känner väl inte direkt ngt så här på ruvardag 3. Däremot blivit tvärförkyld!
Hur går det? När får du testa? Det är lite mer aktivitet i trådet som heter "vi som börjar med ivf hösten 2017" som vill hänga med där :)
Nja går väl inget vidare. Ruvardag 5 och har småblödningar..... suck.