ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Vad roligt! Grattis!
Fortsätter att testa plus. Inte jättestarkt nu heller men klart tydligt. Har inga symtom utom obehag i magen... Frustrerande att inte veta om man ska vara glad eller orolig. Min man tycker jag ska låta bli att testa några dagar men är man testnarkoman så är man.....
Mitt enda lilla ägg överlevde och gav mig idag resultatet Gravid 2-3. Helt otroligt!
Vad roligt :):):) Stort grattis!!!!
Tack :) hur mår du?=)
Jag mår bra, tack. Brösten ömmar en hel del och är mer hungrig än vanligt. Känner av magen lite men det gör inte ont, bara att det känns fylligare på något sätt. Men ingen riktig illamående iaf ännu, får se om det kommer sedan. Om ca 3 veckor ska jag på första ultraljud på kliniken, hoppas att allt ser bra ut då! Så tills dess måste jag fortsätta med lutinus.
Hur ser det ut för dig? Kan du göra insättningen nu vid nästa mens?
Jag skulle gå o ta hcg m blodprov om jag var du finns ju werlabs om du bor där d finns om du inte har ngn som kan ta prov. Ta minst 2 prov ska ju ung dubblas var annan dag. Det är skönt o lugnande att se att d stiger som d ska. Håller tummarna.