ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Igår, 14 dagar efter ovitrelle och på ruvardag 7, tog jag ett digitalt cb som visade "Gravid 1-2" :D
Det borde väl inte vara ett falskt positivt?
I tisdags var det dag 17 i cykeln för mig och jag försökte nå fram till kliniken för att berätta att ägglossning har uteblivit, men jag nådde inte fram till dem. Nästa dag fick jag utslag på äl-stickan! Så nästa vecka ska vi sätta in en blastocyst!!!!! Så himla peppad och glad, hoppas det tar nu! Det blir alltså vårt andra försök.
Ser en del funderingar ovan om att ha en vanlig mens mellan ivf-behandlingar. Jag behövde inte ha en sån. Ska i och för sig inte stimuleras nu utan bara göra en återföring i naturlig cykel.
Grattis så roligt, det är nog med största sannolikhet ett riktigt plus!
Jag testade idag på min riktiga testdag ett starkt plus med CVL gradivitetstest som de skickade med! Hoppas så på att det ska gå hela vägen nu!
Har i kväll fått lite rosa/röda flytningar och blir så klart jätte orolig att det är början till ett mf. Ursch denna ständiga oron.
Hej.
Här är en till ivfare. Vi blev gravida 2015 efter 4 MF i bagaget och efter 5 hela försök och på 10onde insättningen, då kom vår efterlängtade dotter till världen.
Nu vill vi ha ett syskon. Snart klar med provera så ska snart invänta mensen.
Oj skrev fel ovan. Vi blev naturligtvis gravida 2014 då vår dotter kom i maj 2015 :)
Gjorde frysåterföring med blastocyst igår. I dag vaknar jag med mensvärk och bruna flytningar liknande de jag brukar få innan mens. Vad händer? Ska ringa kliniken så fort de öppnar, men jag fattar inte. Det kan väl inte stötas bort redan?
Gjorde frysåterföring med blastocyst igår. I dag vaknar jag med mensvärk och bruna flytningar liknande de jag brukar få innan mens. Vad händer? Ska ringa kliniken så fort de öppnar, men jag fattar inte. Det kan väl inte stötas bort redan?
Fick tillbaka ett FET 6dgr i måndags. Hur fort fäster det?
Och när som tidigast kan man testa?
Är det för tidigt att testa med testlagrets redan imorgon?