ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej igen!
Vi ska köra korta protokollet :) och börjar när jag har mens i början på juni. Sen var det inte säkert det fanns tid för Äggutplockning v.24 men hon skulle dubbelkolla och kolla efter en avbokningstid isåfall annars måste vi vänta tills v33 ???? Så hoppas hoppas, tiden fanns som hon hitta på datorn. Hon skulle dubbelkolla och höra av sig!
Nej då är det ju inget falskt positivt:) Grattis!
Jag fick utskrivet för en vecka till, så jag har ju hemma. Har också funderat på det men kan ju vara bra att göra med kliniken först.
Haha på våran hemmaklinik så sa det att typ alla tjuvtestar, men att vi ska ta testet sån vi får på testdagen, så det är nog lugnt :)
Fick Du mer lutinus utskrivet så du kan fortsätta längre? Enligt CvL så får man bara 14 dagar enligt deras protokoll, så jag skulle inte få mer. ???? Ska man ta den sista på em eller skjuta på den till kvällen?
Jag hade redan fått det utskrivet av läkaren på min klinik här hemma, fick 3 förpackningar på en gång. Fick även alldeles för mycket av synarela. Jag frågade dem om jag kunde fortsätta med Lutinus till testdag då jag hade fått utskrivet för 21 dagar och det var okej, men sen skulle vi se om jag skulle fortsätta om det blev positivt resultat då.
Mejlade ännu engång till CvL och denna gång vidarbefodrade sköterskan mejlet till våran läkare så eftersom jag var så orolig (vilket jag är) så skrev hon ut tre veckor till och så att jag skulle tjuvtestat idag och fortsätta om jag är gravid!
Synarelan har jag en förpackning kvar på apoteket, som tur var hämtade jag inte ut allt. Hade visserligen inte spelat någon roll då man ändå kommer upp i högkostnadskortet, men synd att slänga läkemedel.
När har du testdag kastrullen?
På måndag, den 29:e, men jag har inte kunnat hålla mig från att tjuvtesta :)
Och?? Hur har det gått?
Igår, 14 dagar efter ovitrelle och på ruvardag 7, tog jag ett digitalt cb som visade "Gravid 1-2" :D
Det borde väl inte vara ett falskt positivt?
Oh grattis! Fick en blasto tillbaka? Jag tror att det är ett riktigt pluss :D