ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Åh jag förstår dig! Jag tror de flesta känner så. Det är givetvis en stor sorg att inte kunna få barn som "alla andra". Jag är egentligen ganska anti det traditionella sjukvården, är mer alternativ av mig, men ibland får man bara ta den hjälp man kan få. Jag försöker vara tacksam över att vi bor i ett land där vi har rätt till våra egna kroppar och kan få nästintill konstnadsfri hjälp. Men det går upp, och så går det ner. Ibland är mina tankar så mörka så du anar inte... I början ville jag skylla på någon och det gick ut över min man. Nu är vi varandras stöd. Idag har jag varit både peppad och deppig flera gånger om. Ska börja med korta protokollet första veckan i maj. Då kan vi följas åt :)
Jag har inte testat än, du menade kanske Mabe? :)
Tråkigt om det blir negativt även imorgon :/ Har du några ägg i frysen? Då kanske du kan göra insättning igen vid nästa mens? Lycka till imorgon!
Oj förlåt, mkt i huvudet just nu.
Negativt idag...
Då kan jag väl sluta med lutinus?
1 ägg i frysen.. Får försöka med det.
Känns tungt..
Hej! Har varit borta från FL ett tag :)
Det går bra, känner inget av Gonal-f:en, har även tagit orgalutran i 2 dagar och mår fortfarande bra! Hade förväntat mig att må sämre av orgalutranen men det går väldigt fint! Är kanske lite tröttare än vanligt och svettas på natten, som jag tror är kopplat till alla hormonsprutor. Var på ul igår, det fanns många ägg som växte fint, ska fortsätta några dagar till, förmodligen äggplock nästa fredag :)
Hur mår du? Hur har det gått för dig?
Samma för oss. Första återföringen möjlig efter 9 aug pga sommarstängt. Om min mens blir uppskjuten några dagar nu pga lutinusen så har jag typ 2 dagar tillgodo på att jag inte ägglossar för tidigt i aug o får vänta till september istället.
Jag beklagar, men vi får ta nya tag efter sommaren. Jävla skit.
Är ledsen för din skull :/ Usch jag förstår att det känns tungt. Jag tror att du kan sluta med Lutinus nu. Som tur har ni ett ägg i frysen, det kanske är guldägget! :) Jag är också orolig att det blir minus imorgon, detta är hemskt!
Tack. <3
Håller tummarna för dig imorgon!