ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
För mig ser det också mörkt ut. Positiva tester men blöder ordentligt........ börjar tappa hoppet att jag någonsin kommer att få bli mamma igen.....
För mig ser det också mörkt ut. Positiva tester men blöder ordentligt........ börjar tappa hoppet att jag någonsin kommer att få bli mamma igen.....
Hur många tester har du gjort? Usch, jag lider med dig. :(
Har testat varje dag i några dagar...... antar att de snart blir negativa. Är inte superstarka men har ändå synats tydligt....
Har du varit med om samma sak förut? Jag har aldrig haft ett positivt resultat (det här är första ivf-försöket och jag har aldrig varit gravid tidigare) så på något sätt vill jag ändå att det ska vara positivt imorgon så att jag får något slags kvitto på att det går, även om det stöts bort...
Jag har haft tidiga plus men de har försvunnit i princip direkt jag börjat blöda. Nu har jag blött i flera dagar men fortfarande imorse syntes plusset.
Då kanske inte allt hopp är ute än? Jag satt hela dagen igår och googlade "ivf blödning innan testdag". Verkar vara ganska vanligt, hittade dock ingen som beskrev sådana blödningar som jag haft, rikliga och med klumpar... Jag testade negativt imorse hur som helst.
Usch vad tråkigt! Ledsen för din skull. Har fortsatt plus men samma styrka. Blöder ganska mycket....
Tack. Jag känner mig lite lättare om hjärtat nu när jag pratat med kliniken och fått höra att vi gör en ny insättning så fort jag får ägglossning. Ska börja testa med äl-stickor på söndag, så snart nog ruvar jag igen. Vi har en 2dagars i frysen och tre blastocyster. "Vi ska nog få dig gravid innan sommarn ska du se" sa sjuksköterskan på telefon. Det finns förstås inga garantier men det tröstade bra i alla fall.
Tungt när man inte med säkerhet vet hur det ska bli. Jag hoppas dina blödningar avtar och att du får behålla ditt plus!