ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Grattis honeybunch o Mabe till ruvarstatus. Håller tummarna allt jag kan.
Hej!
Är en tjej på 29 år, bor utanför Gbg med sonen på snart 8 år och sambon! Vi väntar på att bli kallad till ivf på salhgrenska i början på juni har dom sagt!
Problem med ämnesomsättningen och tar levaxin, läkaren säger det påverkar varför jag inte kan få barn just nu och har ingen ägglossning. Har testat med pergotime, där vi inte lyckades och blir skickad vidare!
Den långs väntan till ivf gör en galen :) men får hoppas på det bästa när vi väl sätter igång!
Hej!
Är en tjej på 29 år, bor utanför Gbg med sonen på snart 8 år och sambon! Vi väntar på att bli kallad till ivf på salhgrenska i början på juni har dom sagt!
Problem med ämnesomsättningen och tar levaxin, läkaren säger det påverkar varför jag inte kan få barn just nu och har ingen ägglossning. Har testat med pergotime, där vi inte lyckades och blir skickad vidare!
Den långs väntan till ivf gör en galen :) men får hoppas på det bästa när vi väl sätter igång!
Hörrni, nu har det gått en vecka av ruvande och Lutinus och jag har fått som ägglossningsflytningar. Exakt såna som jag får vid ägglossning, fast mer utav det nu. Har försökt googla men hittar inget, är så orolig att det ska vara ett dåligt tecken? Vad säger ni andra som tar/tagit Lutinus? De är alltså inte rosa eller vattniga, utan det här äggvite-kletet (alltså tänker inte ens ursäkta hur rakt på sak jag är nu, känns som att vi här inne inte behöver förhålla oss till något slags klädsamt hyfs).
Anyone? :(
Ruvardag 5 idag. Idag känner jag mig negativ. Tror inte att det blivit något denna gång heller.....
Hej på er!
Jag hoppar gärna in här om det går bra:)
Hur mår ni? Hur långt har ni alla kommit?:)
Är själv inne på ruvardag 7 idag:)
Hej på er!
Jag hoppar gärna in här om det går bra:)
Hur mår ni? Hur långt har ni alla kommit?:)
Är själv inne på ruvardag 7 idag:)
Hej,
Jag hoppar också gärna in här!
Jag är också på ruvardag 7 idag. Hur mår du? Känner du något? När ska du testa?