ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej alla! Sakta men säkert har vi nu börjat förstå att vi är gravida! Känns helt otroligt! Håller alla tummar och tår för er andra och att eran resa går bra och skickar all styrka jag kan till er. Jag kommer inte kunna släppa gruppen så jag följer gärna er resa framåt!
Ja, det är vår första IVF. Hade jättejobbigt att ta emot ivf-beskedet men nu känns det super att få hjälp. Men får samtidigt en ödmjuk förståelse för att detta inte heller är någon garanti när man läser hur andra försökt gång på gång. Ledsamt, man vill ju bara att alla ska lyckas. Har ni försökt flera gånger?
Så spännande att ni ska testa imorgon! Förstår att väntan måste vara olidlig och spännande på samma gång. Gör något kul idag och försök tänka på annat :) och uppdatera gärna när ni testat - ska tänka på er och önskar er lycka till inorgon! Kram
Hej alla! Sakta men säkert har vi nu börjat förstå att vi är gravida! Känns helt otroligt! Håller alla tummar och tår för er andra och att eran resa går bra och skickar all styrka jag kan till er. Jag kommer inte kunna släppa gruppen så jag följer gärna er resa framåt!
Fast det är just det att jag av och till blött mycket men just nu blöder jag nästan inget.
Mitt enda lilla ägg överlevde och gav mig idag resultatet Gravid 2-3. Helt otroligt!
Mitt enda lilla ägg överlevde och gav mig idag resultatet Gravid 2-3. Helt otroligt!
Jaa!! SÅ ROLIGT!!
Det var guldägget - stort grattis - gläds med er!