Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Så här kommer gallups siffror jämför med andra presidenter...
www.gallup.com/poll/203198/presidential-approval-ratings-donald-trump.aspx
Trump - average 37%
Medel - 53%
Sämst annan president - 41%
Så om du inte har några andra jämförande siffror, så tror jag detta är den bästa källan.
(För att förekomma dig; Nej, en siffra på 50% är inte jämförande. Du får leta reda på Rasmussens Reports jämförande siffror.)
Är du intresserad av att diskutera fakta, eller diskutera diskussionen.
Du har presenterat en siffra på 50%, som du uppenbarligen inte förstår. Enbart baserat på Trumps twitter, utan någon som helst källkritik.
Dina kommentarer kring den har visat sig felaktig. Allt du skrivit i form av faktapresentation har visat sig vara felaktig.
Du presenterar "snömos".
Jag håller med om att det oklart hur mailen läkte.
Generellt tycker jag att denna typ av läckor är bra.
Men detta visar att:
Vi vet inte om det var Ryssland eller inte som påverkade, det bör utredas om det går.
Vi vet inte hur detta påverkade valet.
Så slutsatsen, bör inte den bli, vi kan inte säga om Ryssland påverkade utgången av valet eller inte, eller?
Jag har inga invändningar mot Rasmussen Reports.
Jag har inga invändningar mot siffran 50%.
Jag har invändningar mot hur du hanterar källor.
Men för att gå till Rasmussen Reports. Trump har deras genom tidernas lägsta approval rate den 16 juni året efter valet. (Källa Rasmussen Reports. Om du är missnöjd med denna källhänvisning, som faktist är bättre än din, så säg till så kan du få direktlänkar.)
Exempel:
Trump Index 16 juni 2017: -11
Obama Index 16 juni 2009: +4
Snacka bort den om du kan.
Men det har jag skrivit tidigare, det måste vara ett annat utskottsförhör än det jag lyssnade på.
Ingenstans hörde jag Comey säga något som gav denna slutsats:
"Ingen med en funkande hjärna tror att Trump vann valet på grund av Rysk inblandning, det handlar bara om att försöka kasta skit på Trump."
Kan ge en länk till det citatet/citaten eller en tidsangivelse så kan jag lyssna igen?