Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Ingen aning vad detta betyder.
Men antar du ser det som en exit i att inte berätta om det är Trump som ljuger eller inte.
Trump är president och därtill i USA, och som sådan är han en ständig måltavla. Det kommer med jobbet. Varför tror du annars att det permanent är ett så stort säkerhetspådrag kring presidenten? För att det egentligen inte behövs?
Trumps och Clintons presidentkampanj var den kanske smutsigaste i amerikansk historia. Vad trodde du skulle hända sen? Alla skulle plötsligt älska vinnaren? Trump är alltjämt enormt illa omtyckt av sina motståndare och även en del av hans supporters har börjat dra öronen åt sig. Han har misslyckats med att ena landet. Han har misslyckats med att ena sitt eget parti.
När en president därtill gör ett dåligt jobb är det fult att beskylla sina motståndare kollektivt för vad enstaka galningar gör.
Du valde dock citera mig, och sen skrev ditt innehållslösa, "uttömmande" "svar".
Och om vi ska börja diskutera dravel och slöseri(?), så göra en höna av en fjäder är inget mer en oneliner utan innehåll.
Och reflektera INGET i vad som skrevs, eller vad du inbilla dig.
Twitter är ingen källa på såna här saker.
Vart skriver jag att jag hävdar detta?
Men nu när vi väl har den här, så är svaret att en president ska ifrågasättas oavsett om man heter Obama eller Trump.
Varför någon ens inbillar sig nått annat vet jag inte.
Dock ser vi detta med Trump så måste man klappa medhårs, både han själv och hans fans.
Såklart jag har koll på det jag skriver, och det bevisar du genom att vi saknar någon som helst argumentation om sak av dig.
Ingen med en funkande hjärna tror att Trump vann valet på grund av Rysk inblandning, det handlar bara om att försöka kasta skit på Trump.