Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Och fr den som vill ah en mer exakt förklaring till skämet (snubben har humor) så involverar det google translate:
"Its a JOKE you see. It is absolutely true that if you type cov 'fe fe into google translate arabic to english you get "I will stand up".
If you do "I will stand up" from english to arabic, you get You get ??? ??? sawf 'aqaf. When you hit the play audio button, you get "So f*ck off""
Dock såg vi en klar skillnad i klimatet och hur man pratar om presidenten efter Obama blev vald.
Och detta har fortsatt in med Trump, och kommer fortsätta efteråt också.
Ditt påstående om att det är en höna av en fjäder, innebär väl bara att du inte medveten om förändringen som skedde när USA fick en svart president.
Och den respekt man hade alltid för presidenten innan, var som bortblåst en bit in i hans period.
Och fortsätter vara som bortblåst med Trump.
Men bra konstruktiv kritik du hade
Bisarrt och bissart. Jag tycker det är genialiskt. Dels ordlekar i två lager. Dels trolla hatarna utan att de ens fattar det.
Vem som löste gåtan vet jag inte men det låg ute på diverse forum. Det har väl kopierats från den ena till den andra.
Du kan googla den engelska text jag lagt in om du vill efterforska ursprunget.
Obekräftat så har ev google translate nu gjort om översättningen efter uppmärksamheten coh påpekandet att det möjligen inte var bokstavligt korrekt.
Jag har inte provat själv.
Om du citerar ett inlägg av mig, och sen inbillar du dig att det inte det du kommentera, hur tänkte du där?
Och nej, sarkasm inte din starka sida.
Och varför postar du när du inte har nått och säga?
Eller var det nått försök och få mig arg eller nått?
I så fall har du kommit till fel person för sådana reaktioner.
Vet du inte vad efterhandskonstruktion menas menar du?
Nej, hans narcissism är ju viktigare.
Hur ska man hållit på i 11 månader, när valpåverkan var för 7 månader sedan?
På tal om konservativa presidenter och bisarra skämt. Möt Ronald Reagan:
">
Inför ett radiotal skämtar han på soundcheket om att han olagligförklarat Sovjet och beordrat bombning inom fem minuter.
Detta skämt läcker ut till ryssarna som sätter sin militär i högsta beredskap.
https://en.wikipedia.org/wiki/We_begin_bombing_in_five_minutes
">