• Humlan88

Trump som president :( vad händer nu?

Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

• Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2017-06-16 10:52:41 följande:
    Det är inte jag som frikänner Trump. Det är diverse ansvariga inom olika byråer och diverse utredare som säger att det inte finns något. Jag refererar til vad de säger.

Häxjakten på Trump, den sk ressist-movement, har redan börjat fokusera på andra frågor. Som denna stämning som nämndes.
    Konstigt att Trump kan bli frikänd i utredningar som fortfarande pågår. Men du har någon slags insiderinformation om kommande utfall i utredningar?

Trump försöker skapa egna regler för sig och sina och kallar det för häxjakt när han och hans närmaste blir utredda. Han verkar ju ha storhetsvansinne. Han sitter folkvald på en ämbetsstol, inte på en gudomlig tron.
  • klyban
    nihka skrev 2017-06-16 12:46:08 följande:
    Konstigt att Trump kan bli frikänd i utredningar som fortfarande pågår. Men du har någon slags insiderinformation om kommande utfall i utredningar?

Trump försöker skapa egna regler för sig och sina och kallar det för häxjakt när han och hans närmaste blir utredda. Han verkar ju ha storhetsvansinne. Han sitter folkvald på en ämbetsstol, inte på en gudomlig tron.

Tänk hur det hade låtit om Hillary hade haft dessa möten och sen blivit vald till president.(allt varit identiskt).
    Tror vi då att flash ocdel andra hade accepterat att vi hade sagt att det är nedlagt när det inte är detta?

Det hade bara blivit "lock her up!!!"

• sumot
    klyban skrev 2017-06-16 00:08:07 följande:

Om du citerar ett inlägg av mig, och sen inbillar du dig att det inte det du kommentera, hur tänkte du där?

Och nej, sarkasm inte din starka sida.

Och varför postar du när du inte har nått och säga?

Eller var det nått försök och få mig arg eller nått?

I så fall har du kommit till fel person för sådana reaktioner.

Jag ska ta det igen eftersom du verkar ha svårt att hänga med. Det du nyss kommentera, hade inget att göra med det inlägget som jag först kommentera på. Det du skrev var alltså helt oväsentligt. Om du ens minns vad du skrivit? Om du inte förstår från början så är det nog bättre att inte kommentera alls, varför ska du kommentera om du inte förstår? Blir väldigt onödigt dravel och slöseri med tid för mig. Så nu kan vi gå vidare..
  • klyban
    sumot skrev 2017-06-16 13:07:40 följande:
    Jag ska ta det igen eftersom du verkar ha svårt att hänga med. Det du nyss kommentera, hade inget att göra med det inlägget som jag först kommentera på. Det du skrev var alltså helt oväsentligt. Om du ens minns vad du skrivit? Om du inte förstår från början så är det nog bättre att inte kommentera alls, varför ska du kommentera om du inte förstår? Blir väldigt onödigt dravel och slöseri med tid för mig. Så nu kan vi gå vidare..

Du valde dock citera mig, och sen skrev ditt innehållslösa, "uttömmande" "svar".

Och om vi ska börja diskutera dravel och slöseri(?), så göra en höna av en fjäder är inget mer en oneliner utan innehåll.
    Och reflektera INGET i vad som skrevs, eller vad du inbilla dig.

• klyban
    Flash Gordon skrev 2017-06-16 11:09:05 följande:
    Alltså, "en sida" fejkar inte exempelvis direktsända utalanden via kongressförhör.

Är det så svårt att acceptera att utrednignarna pågått i 11 månader utan att något kommit fram? Tre byrå-chefer (minst) har sagt att det inte finns något.

Det var en *dud* och resist-movement flyttar nu til nästa grej.

För poängen är inte själva sakfrågan utan att bara hålla igång det i media och att hålla "trupperna" aktiva.

Donald J. Trump ✔ @realDonaldTrump
    After 7 months of investigations & committee hearings about my "collusion with the Russians," nobody has been able to show any proof. Sad!

Trump själv säger 7 månader, sicket jävla härligt sammanträffande.
    Burn!!!

Men han verkar inte förstå att detta tar galet lång tid såna här saker.

• FDFMGA
    nihka skrev 2017-06-16 17:09:09 följande:
    Mysteriet kring confefe är löst:

www.urbandictionary.com/define.php?term=Confe...

smile2.gif
    Fy fan, jag är kräsmagad och hade precis petat i mig tre skinkmackor.

Potus och Putin alltså.

Betänk också betydelsen av "Put in" på engelska så inser man hur allvarlig konspirationen är. 

I synnerhet om man också översätter "Put in" via Google translate och hebreiska, traditionel kinesiska, arabiska och tre andra språk - då får man upp ett hemligt budskap från Putin till Potus.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • nihka
    FDFMGA skrev 2017-06-16 17:24:01 följande:
    Fy fan, jag är kräsmagad och hade precis petat i mig tre skinkmackor.

Potus och Putin alltså.

Betänk också betydelsen av "Put in" på engelska så inser man hur allvarlig konspirationen är. 

I synnerhet om man också översätter "Put in" via Google translate och hebreiska, traditionel kinesiska, arabiska och tre andra språk - då får man upp ett hemligt budskap från Putin till Potus.
    Skinkmackor råkade det också vara. Hahaha!

Tamejfan om du inte hade rätt! Jag gjorde som du sa och fick det till "My Oval Office or yours?" Förvånad

Ja, det finns hur mycket mening som helst att utläsa där - naturligtvis enbart urskiljbar för en elit av tänkare med pannorna i seriösa djupa veck under sina stålhjälmar.

Intressant tänker jag och handen letar efter chipsskålen medan jag bänkar mig för ytterligare en rond mellan Fnatte och Tjatte.
  • Flash Gordon
    klyban skrev 2017-06-16 11:22:43 följande:

Det räcker säga FOX, så har du svar på den frågan om hur ärligt det är i media i USA idag.
    FOX alltid varit en skämtkanal, bara att nu har dom fått lite kompisar i andra skalan i att leverera skämtnyheter.
    Ändrar itne detta.
    Och sen har Trump lanserat att alla som inte håller med honom i media, kallar han fake news.
    Och inte heller det går jag på, då det är så uppenbart.

Du pratar bara om den utredningen ser jag.
    Du verkar vara helt clueless i hur snabbt(sakta) utredningar går, de kan ta flera år, visste du inte detta?

Media har sitt eget liv, och de ska de ha.
    Förstår varför man vill undvika sakfrågan, för då sitter man där i sandlådan och kastar sand på varandra istället.
    Och det är en beprövad taktik, som fungerar ibland.
    Så vända blicken ifrån sakfrågan kommer inte ske, även om man klarar av att prata om annat också.

Jag tror du skulle bli visare av att bredda ditt intag av information med öppet sinne. Få lite mer influenser att fundera över.

Det är inte jag som är "clueless". Det är bland annat tre chefer för varsin byrå som sagt att det inte finns något.
Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?