Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Tänk hur det hade låtit om Hillary hade haft dessa möten och sen blivit vald till president.(allt varit identiskt).
Tror vi då att flash ocdel andra hade accepterat att vi hade sagt att det är nedlagt när det inte är detta?
Det hade bara blivit "lock her up!!!"
Om du citerar ett inlägg av mig, och sen inbillar du dig att det inte det du kommentera, hur tänkte du där?
Och nej, sarkasm inte din starka sida.
Och varför postar du när du inte har nått och säga?
Eller var det nått försök och få mig arg eller nått?
I så fall har du kommit till fel person för sådana reaktioner.
Du valde dock citera mig, och sen skrev ditt innehållslösa, "uttömmande" "svar".
Och om vi ska börja diskutera dravel och slöseri(?), så göra en höna av en fjäder är inget mer en oneliner utan innehåll.
Och reflektera INGET i vad som skrevs, eller vad du inbilla dig.
Donald J. Trump ✔ @realDonaldTrump
After 7 months of investigations & committee hearings about my "collusion with the Russians," nobody has been able to show any proof. Sad!
Trump själv säger 7 månader, sicket jävla härligt sammanträffande.
Burn!!!
Men han verkar inte förstå att detta tar galet lång tid såna här saker.
Och nu tycks tokskallen ha blivit fullständigt confefe.
Trump anklagar vice justitieministern för häxjakt
www.dn.se/nyheter/varlden/trump-anklagar-vice-justitieministern-for-haxjakt/
Och nu tycks tokskallen ha blivit fullständigt confefe.
Trump anklagar vice justitieministern för häxjakt
www.dn.se/nyheter/varlden/trump-anklagar-vice-justitieministern-for-haxjakt/
Det räcker säga FOX, så har du svar på den frågan om hur ärligt det är i media i USA idag.
FOX alltid varit en skämtkanal, bara att nu har dom fått lite kompisar i andra skalan i att leverera skämtnyheter.
Ändrar itne detta.
Och sen har Trump lanserat att alla som inte håller med honom i media, kallar han fake news.
Och inte heller det går jag på, då det är så uppenbart.
Du pratar bara om den utredningen ser jag.
Du verkar vara helt clueless i hur snabbt(sakta) utredningar går, de kan ta flera år, visste du inte detta?
Media har sitt eget liv, och de ska de ha.
Förstår varför man vill undvika sakfrågan, för då sitter man där i sandlådan och kastar sand på varandra istället.
Och det är en beprövad taktik, som fungerar ibland.
Så vända blicken ifrån sakfrågan kommer inte ske, även om man klarar av att prata om annat också.