Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Donald J. Trump ? @realDonaldTrump
After 7 months of investigations & committee hearings about my "collusion with the Russians," nobody has been able to show any proof. Sad!
Trump själv säger 7 månader, sicket jävla härligt sammanträffande.
Burn!!!
Men han verkar inte förstå att detta tar galet lång tid såna här saker.
Så nu har vi slutat och lita på Trumps twitter?
Så roligt det är ibland och denna selektivitet.
Jag kan förstå all Trumps politik, även om jag inte håller med på en del.
Men detta med Kuba finns det ingen poäng överhuvudtaget med.
Helt obegripligt, dock förstår jag varför det började, men den tiden är svunnen sedan lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääänge!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är en del Ä´n, men jag stoppade faktiskt mig, för det är motiverat med flera sidor med Ä´n här.
Du vet inget om vart jag tar in min information, så där blev det tokigt för dig.
Om det inte finns nått, vad är då problemet?
Fattar du inte vilket gigantiskt politisk kapital han skulle vinna om han blir helt frikänd.
Och vad är man rädd för om det inte är nått?
Finns ett antal saker som gör att ni säger emot varandra här.
Och Flynn som säger att man är skyldig om man önskar/begär åtalsfrihet, säger en sjuhelvetes massa nu när han själv önskar åtalsfrihet.
Nu var det inte nått prat om vad någon tror om utredningen och om det är skyldig eller inte.
Det du verkar vara clueles över är hur in i helvete lång tid såna här saker tar.
Ta bara Bill Clintons affär, fast man hade inspelningar så tog det en bit över ett år innan man verkligen satt där med stämningen och behandlade den rent partiskt.
Och här hade man inspelningar, så kanske Trump ska dela med sig av inspelningar, så kan det bli behandlat snabbare, eller så får du vänta helt enkelt, då såna här saker går jävligt långsamt.
Och du gnäller om 7månader, det är faktiskt rätt lustigt och än mer roande.
Så nu har vi slutat och lita på Trumps twitter?
Så roligt det är ibland och denna selektivitet.
.
Och nu tycks tokskallen ha blivit fullständigt confefe.
Du vet inget om vart jag tar in min information, så där blev det tokigt för dig.
Om det inte finns nått, vad är då problemet?
Fattar du inte vilket gigantiskt politisk kapital han skulle vinna om han blir helt frikänd.
Och vad är man rädd för om det inte är nått?
Finns ett antal saker som gör att ni säger emot varandra här.
Och Flynn som säger att man är skyldig om man önskar/begär åtalsfrihet, säger en sjuhelvetes massa nu när han själv önskar åtalsfrihet.
Nu var det inte nått prat om vad någon tror om utredningen och om det är skyldig eller inte.
Det du verkar vara clueles över är hur in i helvete lång tid såna här saker tar.
Ta bara Bill Clintons affär, fast man hade inspelningar så tog det en bit över ett år innan man verkligen satt där med stämningen och behandlade den rent partiskt.
Och här hade man inspelningar, så kanske Trump ska dela med sig av inspelningar, så kan det bli behandlat snabbare, eller så får du vänta helt enkelt, då såna här saker går jävligt långsamt.
Och du gnäller om 7månader, det är faktiskt rätt lustigt och än mer roande.
Kan du hjälpa mig hitta dessa 11 månader här?
Kan du hjälpa mig hitta dessa 11 månader här?