Trump som president :( vad händer nu?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?
Nu skrev jag inte vad har varit, utan de siffror som gällde 2017-06-16. Vilka stämde, men förlåt min otydlighet, det är var kanske inte så lätt att förstå.
Nej, jag hittade den
Så artikeln i DI som jag länkade till och där man konkluderar att "Donald Trumps popularitet historiskt låg" är inte "riktig fakta"?www.di.se/nyheter/peter-fellman-100-dramatiska-trumpdagar/
Vad menade du egentligen, du menade inte hans siffror i Rasmussen Reports?
Vilken var 50% upp i den period som täcker 2017-06-16
Tittar man då på alla siffror under den perioden var de just 34-50 [%] Job Approval.
Så återigen, vad var rätt i ditt inlägg utom just 50%?
"Majoriteten tycker alltså han sköter sig bra" - felaktigt, den rapport som refereras i Trumps twitter visar 50-50 [%].
"Denna siffra har pendlat mellan ca 40-60 procent sedan han tillträdde som president." - Om man endast tittar på Rasmussen Reports så stämmer det, med viss avrundning. Tittar man sammantagen så har den varierat mellan 38,6 och 46,0 [%]
Sedan kanske du borde lära dig skillnaden mellan primära och sekundära källor. (Strikt menat är inte Trumps twitter en källa.)
Sedan en lite separat fråga:
Förstår du skillnaden i undersökningsmetod och dess effekter på Rasmussen Reports och de övriga under denna länk?
www.realclearpolitics.com/epolls/other/president_trump_job_approval-6179.html
Vad menade du egentligen, du menade inte hans siffror i Rasmussen Reports?
Vilken var 50% upp i den period som täcker 2017-06-16
Tittar man då på alla siffror under den perioden var de just 34-50 [%] Job Approval.
Så återigen, vad var rätt i ditt inlägg utom just 50%?
"Majoriteten tycker alltså han sköter sig bra" - felaktigt, den rapport som refereras i Trumps twitter visar 50-50 [%].
"Denna siffra har pendlat mellan ca 40-60 procent sedan han tillträdde som president." - Om man endast tittar på Rasmussen Reports så stämmer det, med viss avrundning. Tittar man sammantagen så har den varierat mellan 38,6 och 46,0 [%]
Sedan kanske du borde lära dig skillnaden mellan primära och sekundära källor. (Strikt menat är inte Trumps twitter en källa.)
Sedan en lite separat fråga:
Förstår du skillnaden i undersökningsmetod och dess effekter på Rasmussen Reports och de övriga under denna länk?
www.realclearpolitics.com/epolls/other/president_trump_job_approval-6179.html