Too tiki skrev 2017-02-13 10:47:28 följande:
Har varit utan ström och mobiltäckning sen lördag kväll. Är på arbetet nu men åker nog hem om en stund?.
Fick glädjande nog plus på stickan igår morse men har börjat blöda så jag tror inte att glädjen blir långvarig
. Tog bild på testet igår som jag bifogar. Ska ta ett nytt imorgon och se vad det visar. Har också tid till gyn imorgon men vet inte om de kan se om ngt hänt när det är så tidigt?? Åker som sagt hem om en stund för jag känner att jag inte orkar vara kvar på arbetet för det molar hela tiden förutom blödningen som är ganska stor. Vet inte om jag fått tillbaks strömmen hemma men hoppas det så jag kan läsa om någon vet om det går att se på gyn om något hänt när jag åker dit imorgon.
Här är bild på testet jag fick igår.
Men åh vad jobbigt...klart ett fint positivt test där ju, men lider med dig att du blöder. Gyn kan inte se annat än slemhinnan så tidigt tyvärr. Så du får nog avvakta några dagar och ta ett test igen och se om det fortfarande är positivt. Isf kan ju blödningen har varit helt ofarlig. Om det är mf så försvinner plusset rätt fort så tidigt, eller gjorde iaf för mig...men åhhh, ogillar skapt detta, när du äntligen fått plus!!
Too tiki skrev 2017-02-13 10:48:17 följande:
Så härligt, då ska det nog inte dröja förrän du får pluss igen

Får hoppas på det! Ny cykel nu, ny medicin och nya tag!