Monchichi skrev 2017-02-11 17:27:27 följande:
Tack för alla grattis, jag sitter och ler! Kan knappt tro att det verkligen hänt mig igen!
bluebird: Jo jag har ett inbokat på tisdag men funderar på att avboka det nu. Anledningen var ju min struliga menscykel så det varit tveksamt om jag över huvud taget har äl, men nu hade jag ju bevisligen det. Jag tror också det är för tidigt att se något på vul. Hjärtat ser man väl först efter 6-7 veckor och så långt gången kan jag inte vara, kanske 5 veckor.
wa76: Jo det är nog dag 44 idag. Ja men anledningen att jag inte testat är ju att jag faktiskt haft så här lång cykel för bara 4 månader sedan, och då var det minsann inget. Orkade inte med att se ett minus och trodde bara kroppen var knas. Men jo om jag ska känna efter och vara realistisk så har jag ju haft lite illamående, men tänkte det är säkert inbillning. Det har ju snarare kommit på em/kvällen än det klassiska morgonen. Och jag väntade på ömma bröst eller mörkare vårtgårdar, men nä, icke. Jag trodde nog kroppen spelade mig ett spratt igen.
Jag förstår hur du tänker... Men skulle ändå aldrig klarat av att inte testa. Börjar ibland 5 dagar efter ägglossningen ;)
Ja, konstigt det här med ömmande bröst, hade det när jag var gravid med första barnet (de ökade i storlek helt vansinnigt, såg ut som silikontuttar, hihi, har vanligtvis A-kupa i storlek) men knappt någonting alls med de andra två.
Så spännande, undrar hur långt gången du är nu? Du har väl ingen aning när ägglossningen inträffade antar jag?
Jag hade blödning igen idag, fattar ingenting. Hade ju ingen blödning igår och vi hade sex igår kväll, trodde mens var över; men idag, runt lunchtiden kom det blod nä jag var på toa. 11 dagar sedan mens började. Tempen steg lite idag, kan det ha ÄL stickorna visar bara svagt streck. Börjar undra om någonting är allvarligt fel. Borde nog boka en tid till gynmottagning, men det tar ju emot :(