• Silvercross

38+ och försöker bli gravid.

Hej

Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

Andra med samma situation?

Själv har bim den 27 september

• Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • Anonym (Sanna)

Mensen kom idag precis som appen satt ut. Själv trodde jag den skulle bli senare för äl var senare men jag missade den nog. Kanske den tom hoppade över.

• Too tiki
    Anonym (Sanna) skrev 2017-02-09 10:06:46 följande:

Mensen kom idag precis som appen satt ut. Själv trodde jag den skulle bli senare för äl var senare men jag missade den nog. Kanske den tom hoppade över.

Usch så trist :( Hjärta
  • Nykär15
    Monchichi skrev 2017-02-08 21:20:15 följande:

Nykär: Tråkigt att behöva se minus, men som tidigare skrivit, det är inte kört än, du är ju inte framme vid bim än. Håller en tumme för att det ändå är din tur nu!

HoppasPåEnTill: Intressant. Det där fertilitetspanel kände jag inte alls till. Hur går provtagningen till? Var du till din vårdcentral?

Negativt idag med på BIM-2...känns som mensen närmar sig. Men tar ett test i morgon med så har tagit Lutinus även idag...sen får jag se hur det känns i morgon, men då är det 15 dagar efter Ovitrelle så ett ev plus borde verkligen synas isf...
    mysmammi skrev 2017-02-09 09:12:45 följande:

bim minus ett..äl +13 och blankt test. Set inte ut som det gick vägen denna månaden.

Blä vad trist...vet känslan..vi får följas åt nästa cykel med!

• Too tiki
    Nykär15 skrev 2017-02-09 12:40:11 följande:
    Negativt idag med på BIM-2...känns som mensen närmar sig. Men tar ett test i morgon med så har tagit Lutinus även idag...sen får jag se hur det känns i morgon, men då är det 15 dagar efter Ovitrelle så ett ev plus borde verkligen synas isf...
    mysmammi skrev 2017-02-09 09:12:45 följande:

bim minus ett..äl +13 och blankt test. Set inte ut som det gick vägen denna månaden.

Blä vad trist...vet känslan..vi får följas åt nästa cykel med!
    Fy så trist!! Hoppas och håller tummarna för att du kan ana ett positivt imorgonHjärta
  • Nykär15
    Too tiki skrev 2017-02-09 14:43:30 följande:
    Fy så trist!! Hoppas och håller tummarna för att du kan ana ett positivt imorgonHjärta
    Jo fast det tror jag verkligen inte....har aldrig hänt innan så känns inte så troligt nu när jag ändå vet när ÄL skedde....är ju 14 dagar sedan jag tog sprutan nu och ägget släpper som senast efter 48, hade som mest ont 35 timmar efter så det lär ha släppt då. 
  • Monchichi

mysmammi: Synd! Så hopplöst med dessa minus.

Sanna: Nej! Bryt ihop och ta nya tag! Vad annat kan vi göra? Hoppas på en lyckad kommande cykel.

Nykär: Äsch! Det såg ju så lovande ut för dig efter läkarbesöket. Jag vet man tappar hoppet vid minus, men griper ett halmstrå, det kan fortfarande gå!

Ni som beställt från testlagret, brukar leveransen kunna komma dagen därpå? Jag funderade på att ändå ha testat innan mitt gynbesök nästa vecka.

• Monchichi

Jaha, nu såg jag att jag inte uppdaterat inläggen.

mysmammi: Beklagar mensen! Såå tråkigt!

HoppasPåEnTill: Tyvärr inte. Men Too tiki verkar påläst, så där kanske det kan komma någon kommentar. Svårt när man inte fick referensvärden på de två sista.

• Monchichi
    HoppasPåEnTill: Men vad är detta, nu såg jag hela tabellen, men vissa referenser saknas, svårt med dem. Annars får du googla.
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.