Too tiki skrev 2017-02-07 10:51:33 följande:
Jag börjar med mina vaggisar idag så får ja se hur jag mår av dessa...Gick tyvärr inte att dela dem så jag får väl ta 200 mg per dag då, eller tror du det är för lite? Jag brukar ju smörja mig med mellan 40-60 mg kräm och har ju lyckats förlägna lutealfasen med 7-8 dgr.
Håller tummarna för dig om du testar imorgon!
Nej 200 mg blir inte för lite, jag körde så förra cykeln, men ta det kvällstid då det ligger kvar längst då, det rinner ut mängder av det nämligen, binda är att rekommendera. De säger 2-300 mg/dag så det tror jag absolut räcker till!
Milou3 skrev 2017-02-07 10:54:46 följande:
Då är det såklart därför jag kände av illamående! Smörjer med progesteronkräm. Kanske därför den ena tutten är enorm haha. Sjukt att bara den ena är det :/
Får jag testen i dag så kanske jag testar ändå.
Tror inte jag klarar att hålla mig när jag tänker efter.
Men känner du nåt som kan vara positivt?
Spännande! Nej, känner typ ingenting...svag molvärk men inte mycket alls. Fryser gör jag jämt och har alltid gjort så kan inte säga att frusenheten är förändrad heller. Men får testa i morgon..så jag vet om jag måste beställa medicinerna för nästa cykel med, verkar svåra att få tag i.
Too tiki skrev 2017-02-07 11:11:32 följande:
Det högg faktiskt till rätt mkt i morse när jag var ute och gick på promenad och efter det kom denna mensvärksliknande känsla. Tycker iofs att hugget kom lite väl långt ner om det ska vara ägget som fäste, men jag har inte känt så tidigare försök så kanske det kan vara något trots allt. Får se om min temp blir högre imorgon igen och då gärna högre än vad den varit efter ÄL denna månad, då först kanske jag kan börja hoppas lite igen :)
Intressant! Hoppas det är ett bra tecken!