Nykär15 skrev 2017-02-08 10:10:14 följande:
Tack för pepp! Vet det kan variera..men har varit gravid 4 ggr och alla de gångerna har jag sett från ÄL+10 så finns inte nåt nämnvärt med hopp om att det skulle ändra sig denna gången...
Förstår hur du känner, känns så himla trist, 'Men det är ju lite tidigt egentligen, tappa inte hoppet än!
Vad spännande! Ja, Hb var lite pressat, men jag brukar nästan aldrig ligga så högt, skulle vara nöjd med 120. Har de tagit ferritin, som inte syns än? Då kan man ju se om det är lite lågt järnvärde eller om det i stället är folat och/eller B12 som det eventuellt är brist på. Ser inga "röda" värden, så det är ju bra. Och vissa värden kan ju variera från en dag till en annan, beroende på hur hydrerad/uttorkad man är :P
Mina cykler blir bara konstigare och konstigare. Nu hade jag jättelångsam tempnedgång, ömma/svullna bröst fram till ca tredje mensdag, blöder fortfarande en del, 8:e mensdag idag. Antar att ägglossningen kommer lite sent den här månaden. Borde ju ha ägglossning på tisdag - onsdag nästa vecka, får se hur det blir!