pimpim78 skrev 2017-02-12 20:57:22 följande:
Hur ska man orka ?
Testade i dag 11 dagar efter äl och det var helt klart neg. Inte en antydan till ett spök ens.
Sen e jag en sån där som har lutealfas på ca 16 dagar så mensen kommer inte förrän på torsdag eller fredag, men jag tycker ändå det borde synas nåt litet 11 dagar efter äl.
Nu väntar vi på vår remiss för ivf, den är inskickad och hoppas på att den snart är bedömd.......
Tycker mensen bara kan komma nu i stället. Ibland behöver man bara spy ur sig. Förlåt, och hoppas ni andra är lite mer positiva.....
Kram kram
Hur man ska orka?!
Ja det behöver jag också ett svar på, men däremot att testa negativt kan ju vara så att du som jag tex är låghormonare.
Testade sist på bim + 4 och fick så svagt så jag knappt vågade ta ett digitalt.
Samma med sonen som vi har sedan tidigare. Visste exakt när vi myste för det var verkligen bara 1 gång just då.
Men inget positivt på Bim.
Då sa de att även om man har ÄL just den där dagen och räknar med befruktning så kan det ta 7-11 dagar innan ägget fäster och då hamnar du helt plötsligt några dagar senare med bim, eller hur.. Och det stämde sedan med Rul och när han kom. Det var inga 14 dagar efter befruktning utan förskjutet 11 dagar till..
Håll hoppet uppe...