• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Apelsin55

Grattis alla plusare! Jag hoppas hoppas också att det var ett plus jag såg i morse, men det var väldigt svagt! Ska ta igen imon och hoppas på ett starkare.

Trodde verkligen vi missat ägglossningen för vi var iväg och det va inte läge för sex men kanske var den mkt senare än jag trodde. Jag har haft grymt ont i ländryggen och fått ett migränanfall (fick jag senast när jag var gravid med dottern som nu är 1,5 år). Så jag trodde kanske att det fanns en chans, men så kom det bruna flytningar i förrgår. "Jaha, mens" tänkte jag men sen blev det inget mer. Och nu när jag testade så va det som sagt ett svagt sträck!

Kul att följa fler och hålla tummarna tillsammans att det går vägen för oss!

• Tiger grr
    KattenH81 skrev 2016-08-26 08:20:49 följande:

Tack för supporten!

Var lite brunt (ganska ljust) nån gång till igår och sen inge mera. Sov 10h i natt (underbart men ändå trött när man vaknar) och fick ett lika starkt plus idag som igår. Ff mensvärk och tokömma bröst så är försiktigt positiv. Vid mf har det först kommit brunt men ett dygn senare övergått i blod + att alla symptom försvunnit dag 2.

Fick hem ett tvåpack digitala tester så kommer nog testa med en ny på måndag (fick v1-2 när jag tog förra lördagen).

Så bra att det avtog. :)

Jag är lite nojjig nu för har inte så mkt symptom men hade mensvärk tidigare och nu känns det som vanligt. Inte trött heller de senaste 2 dgrna. :(((

Hoppas det bara är tillfälligt för att det är så tidigt. Ska ta ett nytt test strax. BIM imorn.
  • Tiger grr

Hmm. Nu behöver det ju inte betyda stundande missfall men dagens test stillade ju inte direkt min oro. Överst är BIM-5, mitten i förrgår och underst idag BIM-1. Näe, jag har nog aldrig fått såhär svagt på ÄL+16 så det känns inte så kul just nu...

Får be killen köpa ett digitalt med veckoindikator.

• Teresiat

Ang symtom så är det ju alltid olika. Jag hade med vår etta suuuuperlite symtom första 12 veckorna. Typ noll symtom..

• Lillstrumpa84

Bokat inskrivning :) 8/9 Spännande!

Gällande symptom så hade jag nästan inget med 1:an men känner mer nu. Ont i Bäckenet-de värker, trööööött

• kohler12
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-26 15:33:27 följande:

Bokat inskrivning :) 8/9 Spännande!

Gällande symptom så hade jag nästan inget med 1:an men känner mer nu. Ont i Bäckenet-de värker, trööööött

jag har hälsosamtal den 8/9 sen ska jag få en tid till inskrivning och läkarbesök även få tidigt Ultraljud :) 
  • Ememem

Grattis till alla nya plus! Så härligt att läsa om! Nu när vi börjar bli några stycken kanske vi ska fundera på att ha en Facebook grupp istället om några vill?

• kohler12

är med på att ha en facebook grupp vore skoj bara den är sluten så inga andra kan se bara vi för jag vill inte avslöja något om min graviditet 

• Rockandroll

Jag är också på fb gruppen, lättare att gå in där å spana eller skriva tycker jag. Är bara aktiv här på familjeliv ett par dagar sen pallar jag inge mer! Haha :D men slutengrupp vore ju bäst! Vem fixar? Jag har ingen aning hur man gör! Haha

• emzerus

Är också gärna med i en fbgrupp, men även jag vill att den ska vaar hemlig då vi vill hålla graviditeten hemlig än så länge :) 

Svar på tråden BF Maj 2017