• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Melton

Är också gärna med i fb grupp men ska väl inte vara några problem att göra den hemlig :)

• Teresiat

Jag undviker FB-grupper då jag gärna vill vara helt anonym tills v 12, så hoppas någon stannar kvar i tråden här på fl :)

• Ememem

Jag har startat en grupp på fb som är hemlig. Jag tror vi måste bli vänner för att jag ska kunna lägga till er men PMa mig ert namn och profilbild så lägger jag till er i gruppen.

• stampelie

Hej! Plusaade förra veckan och har beräknad bf 1 maj! Vårt tredje barn totalt och det andra som kommer födas här i Thailand. Är gärna med i fb gruppen!

• Juniblomma13

Tog detta test imorse så nu hoppar jag gärna in i denna grupp! :D BF 5 maj, har sedan innan en dotter på 3 år.

• LängtandeV

Hoppar gärna in här! Plussade i onsdags och fick gravid 2-3 på stickan. Bf 1 maj :)

Första gången jag är gravid efter att vi försökt i 1,5 år. Är sjukt nojig och orolig för missfall. Har så svårt att lita på att det faktiskt kan gå vägen. Men extremt lycklig för att vi faktiskt KAN bli gravida :)

• Lilindski

Hoppar in här! Grattis till er som redan plussat! Har precis plussat och är enligt CB digital i v 2-3. Befinner mig lite i chock, misstänkte jag var gravid men att jag bara låg ÄL+10 idag, men misstänker nu att jag snarare blev gravid runt den 6 aug. Och är då i v 6 (5+0) idag och BF 28 april. Men då jag gick över med min son (född juni 2015) så är det troligare att det blir en majbebis <3

Finns det någon hemlig facebookgrupp än?

Kul att följas åt! Vi är fortfarande över 100 mammor som följer varann från BF juni 2015-gruppen och hoppas på samma härliga sammanhållning och stöttning i denna grupp!

• Tiger grr

Fick detta igår kväll på ÄL+16 så nu ska jag försöka slappna av lite och njuta. :)

Svar på tråden BF Maj 2017