• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Apelsin55
    Majmånen skrev 2016-08-29 13:14:40 följande:

Hej!

Grattis! Jag plussade i fredags och har också bf den 8 maj och jag själv fyller 30 år den 7:e :)

Haha, men gu va kul! Jag fyller oxå just 30 år! Vi kanske får varsin hejdundrande födelsedagspresent :)
  • Ememem

Grattis till alla nya plus! Om ni vill vara med i den hemliga fb gruppen så PMa mig så kan ja skicka länken till min profil, så lägger jag till er.

• Juttas

Jag är ensamstående tvåbarnsmamma. Min son är 6,5 och min dotter är 8 . Har god kontakt med barnens pappa och vi har det varannan vecka.

Nu är jag då gravid med bf 3 maj med en kille som är wn vän. Vi har alltså inget förhållande och har aldrig tänkt så heller.

Först sa vi abort direkt men nu känner jag att jag kanske nog vill behålla. Jag är alltså singel och gravid. Men tanken på att bli ensamstående trebarnsmamma är också lite skrämmande. Vad tycker ni? Skulle det vara helt fel?

Har inte pratat med min killkompis om det ännu. Vill ju inte begära av honom att offra om han inte vill. Om ni förstår vad jag menar.

Tänker jag egoistiskt?

• Majmånen
    Apelsin55 skrev 2016-08-30 06:32:53 följande:
    Haha, men gu va kul! Jag fyller oxå just 30 år! Vi kanske får varsin hejdundrande födelsedagspresent :)
    Det får vi hoppas på, inte mig emot att bäbisen kommer på min födelsedag! :) Lycka till med allt :)
  • Karin8206
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-29 10:40:28 följande:
    Grattis! O så skoj att vi båda har barn i samma ålder sedan innan. Detta blir mitt andra men har ett bonusbarn också. Min dotter är 7år nu.
    Vad kul :D
  • Heene

Hej!

Vi plussade i morse på min BIM-dag =)
    har känt tydliga tecken sen 2 veckor tillbaka så det kom inte som en stor överraskning, mer som en skönt bekräftelse.
    planerad graviditet som tog sig på första försöket. Om det går hela vägen så kommer vi att bli tvåbarnsföräldrar i maj =)

• nilan

Hej!

Jag vill gärna vara med här och i fb grupp.

Plussade idag på kvällen, tidigt på bara bim+1. Känns super konstigt. Är så klart glad, men har nog inte fattat än. Det är ju så tidigt!

• evins

Hej allesammans och grattis till era plus!!

Äntligen får även jag börja skriva i en gravid-grupp! Testade positivt idag efter en lång tids kämpande, vi började i april 2016 och har aldrig lyckats få ett plus. Ska på ett första besök för utredning 19/9... men antar att vi kan avboka det nu Enligt gravidappar så är BF 11 eller 13 maj 2017 ! Första barnet för både mig och maken

• LizzzI

Hej jag hoppar gärna in här jag med.
    Jag är 24 och har bf 3-4 maj (beroende på vilken app jag kollat..) med andra barnet. Min första tjej fyller 3 i mars. Och jag fyller 25 ca två veckor efter bf, kanske får jag fira födelsedagen på BB? :) har en del symtom som lite illamående extra hungrig om vartannat ömma bröst, ont i magen och SÅ SJUKT svullen! Är i v 5. Kan knappt ha på mig mina jeans för de är så obekväma..

Undrar om det är någon mer här som är gravid och studerar på högskola?

• evins

Måste fråga, efterom det här är första barnet, när bör man höra av sig oh boka en tid för inskrivning? Har BIM idag och känns lite väl hetsigt att ringa direkt! Vet nån vad som gäller för olika undersökningar typ KUB och sånt här i Region Skåne?

Svar på tråden BF Maj 2017