• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • LoMos

Jag plussade igår beräknad till 11 maj. Jag vill också gärna va med i fb gruppen. Vad heter den?

• Scu84
    LizzzI skrev 2016-08-31 13:48:55 följande:
    Okej va kul! Då hinner du ju antagligen bli färdig innan! Själv går jag 3e terminen nu och kommer hinna med nästan hela termin 4a också förhoppningsvis innan bebisen kommer! Det är då av 7 terminer, så kommer ha ca 1,5 år kvar sen!
    Hej! Jag pluggar också tredje terminen och hoppas också göra klart nästa termin(mesta av den iallafall). Gravid 5+3 och har en tvååring sen tidigare :)
  • claire

Hej allihop! Plussade imorse och har ett barn på 2 år sedan innan. Sjukt overkligt men otroligt häftigt och har SÅ svårt med hela den här hemliga stilen i början :) Någon från Skåne i gruppen?

• Lillstrumpa84
    claire skrev 2016-08-31 21:07:58 följande:

Hej allihop! Plussade imorse och har ett barn på 2 år sedan innan. Sjukt overkligt men otroligt häftigt och har SÅ svårt med hela den här hemliga stilen i början :) Någon från Skåne i gruppen?

Jajjamen tror vi är flera från Skåne :)
  • sultanen
    LoMos skrev 2016-08-31 19:49:04 följande:

Jag plussade igår beräknad till 11 maj. Jag vill också gärna va med i fb gruppen. Vad heter den?

PM:a trådstartaren så guidar hon dej till gruppen!
  • LoMos
    sultanen skrev 2016-08-31 21:25:51 följande:
    PM:a trådstartaren så guidar hon dej till gruppen!
    Tack
  • LizzzI
    Scu84 skrev 2016-08-31 20:10:49 följande:
    Hej! Jag pluggar också tredje terminen och hoppas också göra klart nästa termin(mesta av den iallafall). Gravid 5+3 och har en tvååring sen tidigare :)
    Oj va kul! Då är vi i nästan samma sits då!
    Grattis!
    Ingen chans att du bor i Skåne? ;)
    När tänkte du meddela skolan m.m?
  • LizzzI
    nygelpicka skrev 2016-08-31 19:24:55 följande:
    jaha ja det låter ju skönt! mm absolut, kan förstås vara en fördel att vars klar. jag försöööker tänka att det viktiga i livet är att må bra, och inte att allt ska bli 'perfekt' :) men en vill ju att det ska fungera också.
    Tror du har rätt. Man får försöka se det bästa i sin egen situation o perfekt blir det ju aldrig ;)
  • milla741

Hej!! Bim på söndag men testade svagt svagt igår så idag testade jag digital och jaaaaa!! Gravid 1-2 bf 13/5 om allt går som det vills.

• SkincareByStina

Jag plussade i måndags, 4+3 tror jag, bf 6/5... Också från Skåne,

Någon som är egen företagare här kanske & som har några tips på hur man bäst kan gå tillväga.

Är btw helt ny här på familjeliv.

Har två pojkar sen tidigare 2 & snart 7 år.

Är inskrivning på cura kliniken sedan tidigare o sär har de hälsosamtal mellan v 6-8 sen kub v11-15

Anotherone skrev 2016-08-31 09:08:46 följande:

Jag testade positivt den 20/8 (BIM 23/8) och tänkte ringa på fredag

Vissa regioner har så att man först bokar ett hälsosamtal i vecka 7-8 där man pratar rätt länge, allmänt om graviditeten, hälsa osv. Och sen inskrivning i vecka 10-12. Jag bor i Stockholm så jag vet inte hur det ser ut i Skåne.

Svar på tråden BF Maj 2017