Har precis plussat och är i vecka 2+5 har en son som fyller 2 år om ett par dagar :) vet inte riktigt hur jag ska känna än. Vankar runt i lgh vet inte vart jag ska ta vägen. Både jag och mannen ville detta. Våran son fick vi efter 7 års kämpande. Och nu helt plötsligt är vi väldigt fertila hahah. Vår son föddes med avsaknad av sin vänstra under arm (Dysmeli) han är precis som alla andra barn, bara det att han saknar sin lilla hand. Känner lite oro inför denna graviditeten då det hände. Fick springa på 16253638 UL ljud från det att dem upptäckte det i vecka 15. Så den graviditeten var inte rolig. Jag var då även med i gruppen här på familjeliv som hette september mammor 2014 det var så roligt att följa alla från start till mål. Tråden blev så stor så vi fick öppna ett konto på FB. Så hoppas att denna blir lika stor. Har känt lite vagt illamående ett par dagar nu och tog ett test, det var väldigt svagt. Så ska upp tidigt så möjligt imorgon och få fatt i ett digitalt test så jag verkligen får svart på vitt. Kan inte bara timmarna gå snabbare, längtar så till imorgon ;)