• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Blimama34

[quote=76938315][quote-nick]Majis17 skrev 2016-09-03 11:47:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Va härligt grattis!! Själv plussade jag igår bf:13 maj :)

• kohler12

hur mår ni alla? 
    jag mår illa så fort jag ser på till exempel Kungliga Lasarettet på tv kan inte se det längre haha 
    brösten är ömma ordentligt men svullnaden över magen har lagt sig 

• Khaleesi007
    kohler12 skrev 2016-09-03 15:30:35 följande:

hur mår ni alla? 
    jag mår illa så fort jag ser på till exempel Kungliga Lasarettet på tv kan inte se det längre haha 
    brösten är ömma ordentligt men svullnaden över magen har lagt sig 

Lätt illamående mest hela tiden.. Ömma, tunga bröst. Och hungrig JÄMT. :p 
  • evins
    Jag hade molande värk i magen några dagar före och efter BIM, kände direkt när jag började bli hungrig för då fick jag ännu mer värk i magen! Så har hållit helt fanatiskt på alla huvudmål och mellanmål dessa dagarna, kände mig hungrig hela tiden! Nu molar det lite mer lagom lite från och till under dagen och den konstiga hungerkänslan är inte så farlig längre! Brösten har varit som ett par jäkla meloner i en vecka och magen väldigt svullen men nu har både dessa sakerna lagt sig lite även om det definitivt inte är borta. Så nu saknar jag nästan mina symtom, tyckte det var så mysigt att bli påmind konstant Tog ett nytt test imorse (bara för att!) och såg ett ännu starkare och finare streck än sist
  • misslina
    Majis17 skrev 2016-09-03 11:46:37 följande:

Hej, jag plussade idag 1-2 veckor på cb ????????

Jag var helt säker på att jag inte var gravid, då jag alltid får ont i brösten och lite finnar precis innan mens. Men vart jätte glad när jag såg resultatet, första barnet och bf 14 maj ????????????

Då har du samma
    Bf som mig :)
  • misslina

Trött är jag och ont i brösten. Men annars lugnt. Men illamåendet kommer typ om två veckor....gjort det med de andra två! Så kring Vecka 7.
    Så nu ska jag njuta ;) för sen är det kört! För då kommer toaletten vara min bästa vän ;)

• Patricia Helena

Har precis plussat och är i vecka 2+5 har en son som fyller 2 år om ett par dagar :) vet inte riktigt hur jag ska känna än. Vankar runt i lgh vet inte vart jag ska ta vägen. Både jag och mannen ville detta. Våran son fick vi efter 7 års kämpande. Och nu helt plötsligt är vi väldigt fertila hahah. Vår son föddes med avsaknad av sin vänstra under arm (Dysmeli) han är precis som alla andra barn, bara det att han saknar sin lilla hand. Känner lite oro inför denna graviditeten då det hände. Fick springa på 16253638 UL ljud från det att dem upptäckte det i vecka 15. Så den graviditeten var inte rolig. Jag var då även med i gruppen här på familjeliv som hette september mammor 2014 det var så roligt att följa alla från start till mål. Tråden blev så stor så vi fick öppna ett konto på FB. Så hoppas att denna blir lika stor. Har känt lite vagt illamående ett par dagar nu och tog ett test, det var väldigt svagt. Så ska upp tidigt så möjligt imorgon och få fatt i ett digitalt test så jag verkligen får svart på vitt. Kan inte bara timmarna gå snabbare, längtar så till imorgon ;)

• Patricia Helena
    claire skrev 2016-08-31 21:07:58 följande:

Hej allihop! Plussade imorse och har ett barn på 2 år sedan innan. Sjukt overkligt men otroligt häftigt och har SÅ svårt med hela den här hemliga stilen i början :) Någon från Skåne i gruppen?

Jag är från Malmö
  • Patricia Helena
    Majis17 skrev 2016-09-03 11:46:37 följande:

Hej, jag plussade idag 1-2 veckor på cb ????????

Jag var helt säker på att jag inte var gravid, då jag alltid får ont i brösten och lite finnar precis innan mens. Men vart jätte glad när jag såg resultatet, första barnet och bf 14 maj ????????????

Grattis plussade också idag ;)
Svar på tråden BF Maj 2017