• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Ememem
    Mammaullis1978 skrev 2016-09-05 22:11:16 följande:

Skulle lägga in en bild också men allt blev fel

Testet va positivt precis som jag misstänkte ????

Men jag stannar nog inte här ändå, kände mig inte jättevälkommen från början.

Har man inte plussat har man inte här att göra, fast jag med 80 % visste att jag var lika gravid som alla andra här!!! ????

Och allt kan hända, även om man plussat en gång!

Det var inte meningen att du skulle uppfatta mitt svar som otrevligt men det är en skillnad mellan att vara med här i tråden och att gå med i en fb grupp eftersom allas riktiga namn och identiteter finns där och det är viktigt för många att hålla graviditeten hemlig. Därför är jag mån om att det bara är personer som redan plussat som är med i fb gruppen.
  • Ememem
    Rouge skrev 2016-09-05 18:37:29 följande:

Hej, jag lyckas inte skicka ett PM om fb till fig. Hur gör jag?

LizzzI skrev 2016-09-05 18:47:24 följande:

Jag har samma problem verkar som att appen hänger sig..

Jag har testat att PMa er :)
  • L 91

Kan ni hjälpa mej att räkna ut i vilken vecka jag är i? Haft knepig kropp det senaste så mensen har varit extremt oregelbunden. Men senaste mensen började den 3 augusti (dock med bruna flytningar i två dagar innan vilket jag aldrig haft förut -förvirrande) och innan mina barn så hade jag runt samma datum varje månad så man kanske kan säga 30 dagars cykel? Sex på natten till den 20.e. (enda gången med oskyddat i närheten av ägglossning) positivt ägglossningstest den 20.e och starkare positivt på kvällen den 20.e. En rosa/aprilosfärgad flytning när jag kliver upp på morgonen den 23.e. vad tror ni kloka?

Detta testet tog jag idag

• Mammaullis1978
    Havregry skrev 2016-09-05 23:10:41 följande:

Menade inte att vara otrevlig på något vis, om du uppfattade det så...

Absolut inte... Det var inte ditt jag syftade på
  • Bettieboop
    Ememem skrev 2016-09-06 00:33:31 följande:
    LizzzI skrev 2016-09-05 18:47:24 följande:

Jag har samma problem verkar som att appen hänger sig..

Jag har testat att PMa er :)
    Jag skickade nyss till dig men appen hängde sig så vet inte om du fick det?
  • Tatami

Snälla hjälp!

Skrev i tråden för fem dagar sedan och gick med i fb-gruppen för att jag hade plussat (med cb). Sen i söndags var ett cb-test svagt, svagare än tre dagar tidigare (morgon) och ett testlagret-sticka suuuupersvagt (em). Testlagrets sticka var sen helt blank både mån morgon och kväll. Jag slutade ha ont i bröstvårtorna söndag. Har fått starkare molvärk, misstänkte att ett missfall var på gång. Jag blev ledsen och gick även ur fb-gruppen.

Men det har ännu inte kommit nån blödning. Och jag är fortfarande trött och mår illa lite som sen i torsdags. Lite andra symtom också. Officiell testdag för ivf-kliniken är på fredag och jag har ställt in mig på att det kommer bli negativt. Men för att helt kunna släppa det köpte jag just cb-test igen, för att testa med samma test som förut. Tog ett idag direkt jag hade köpt det (vid 14) och sparade det andra. Jag förväntade mig ett blankt test. Men det var positivt! Fortfarande svagt, ungefär som i söndags, lite starkare kanske.

Alltså, kan jag vara gravid ändå, fast det inte är så mkt stegring och det blir blankt på testlagrets stickor?? Vågar knappt hoppas nåt längre... Tänkte att nån i den här gruppen kanske vet mer än jag, jag har aldrig varit gravid förut vad jag vet.

• babypower
    Tatami skrev 2016-09-06 17:33:43 följande:

Snälla hjälp!

Skrev i tråden för fem dagar sedan och gick med i fb-gruppen för att jag hade plussat (med cb). Sen i söndags var ett cb-test svagt, svagare än tre dagar tidigare (morgon) och ett testlagret-sticka suuuupersvagt (em). Testlagrets sticka var sen helt blank både mån morgon och kväll. Jag slutade ha ont i bröstvårtorna söndag. Har fått starkare molvärk, misstänkte att ett missfall var på gång. Jag blev ledsen och gick även ur fb-gruppen.

Men det har ännu inte kommit nån blödning. Och jag är fortfarande trött och mår illa lite som sen i torsdags. Lite andra symtom också. Officiell testdag för ivf-kliniken är på fredag och jag har ställt in mig på att det kommer bli negativt. Men för att helt kunna släppa det köpte jag just cb-test igen, för att testa med samma test som förut. Tog ett idag direkt jag hade köpt det (vid 14) och sparade det andra. Jag förväntade mig ett blankt test. Men det var positivt! Fortfarande svagt, ungefär som i söndags, lite starkare kanske.

Alltså, kan jag vara gravid ändå, fast det inte är så mkt stegring och det blir blankt på testlagrets stickor?? Vågar knappt hoppas nåt längre... Tänkte att nån i den här gruppen kanske vet mer än jag, jag har aldrig varit gravid förut vad jag vet.

testa med cb digital :) håller tummarna!
  • Teresiat

Vanliga cb-test ger typ alltid spöktest. Har hängt i några trådar under några år och har sett oooofanligt många plus på cb som inte varit plus egentligen tyvärr.. Testlagret verkar mer tillförlitliga, även jag plussade svagt med testlagret på BIM -4. Tog ett digitalt BIM -3 som blev positivt. Ta ett digitalt. Då får su veta. Lycka till tatami!

• Lillstrumpa84
    Ememem skrev 2016-08-20 22:59:13 följande:

För alla oss med BF i maj 2017.

Inboxat dig men vet inte om de kom fram. Appen hängde sig för mig Me ????
  • lilaemma
    Tatami skrev 2016-09-06 17:33:43 följande:

Snälla hjälp!

Har du fått hormoner som kan påverka resultatet?
Svar på tråden BF Maj 2017