• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Melton
    babypower skrev 2016-09-07 18:29:05 följande:

Vad har ni för symtom allihopa? Jag är mest sjukligt trött och har ont i brösten.. 

Trött, ömma bröstvårtor, illamående till och från (mest till men inte behövt kräkas än iallafall) sen har mitt tålamod sjunkit till ungefär 0 också :)
  • MammaBecka
    Crazzy skrev 2016-09-07 20:19:32 följande:

Haha vad bra, då känns det bättre! Man vill ju bara att det ska hända nu, är ju väldigt efterlängtat! Vad kollar ni för vagn? :) 

Brio sing är vi intresserade av :)
  • misslina

Grattis till alla nya pluss!

Är i vecka 5 och trött är jag! Trött, trött, trött ;)

• Ememem

Grattis till alla nya plus! Vi är många som gått över till att hänga i en hemlig fb grupp så välkommen dit om ni vill. Använd länken i inlägget ovan och skicka gärna ett PM till mig med ert namn så kan jag lägga till er i gruppen.

• Ememem
    Bettieboop skrev 2016-09-06 09:53:35 följande:

Jag skickade nyss till dig men appen hängde sig så vet inte om du fick det?

Har PMat dig.
  • L 91

Jag är såå uppsvälld. Tycker nästan lite synd om mina tarmar.. haha! Men såhär har de varit de andra graviditeterna oxå, att jag först sväller upp såhär och sen lägger sej det uppsvällda och efter ett par veckor kommer bebismage. Men att behöva använda mammabyxor redan känns ju såhär... tänkte ju att jag skulle dölja det ett par månader till...

• MammaBecka
    Ememem skrev 2016-09-08 07:58:24 följande:

Grattis till alla nya plus! Vi är många som gått över till att hänga i en hemlig fb grupp så välkommen dit om ni vill. Använd länken i inlägget ovan och skicka gärna ett PM till mig med ert namn så kan jag lägga till er i gruppen.

Jag har skickat ett meddelande till dig :)
  • Crazzy
    Ememem skrev 2016-09-08 07:58:24 följande:

Har PMat dig! :) 
Svar på tråden BF Maj 2017