• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Bäbiiiis

Hejhej! Jag tror jag är med barn :D Jag har fått ett antal svaga streck på graviditetstesterna nu idag och igår (testoman javisst) så nu vågar jag nog tro på att det är sant. Jag är bara på äl+7 och har bim på söndag men om detta håller i sig så har jag bf den 22 maj skulle jag tro. Jag har två missfall och en lyckad grav bakom mig. Min son är snart 2 år och vi vill gärna ge honom ett syskon. Jag känner mig oerhört nervös för ytterligare ett missfall men tror ändå på det bästa.

Har ni någon bf-lista jag kan skriva in mig på?

• Tatami
    lilaemma skrev 2016-09-06 19:07:34 följande:

Har du fått hormoner som kan påverka resultatet?

Nä, inte såhär sent, det är bara de första tio dagarna efter ägglossningssprutan som det kan bli falskt positivt. Nu är det snart tre veckor sen. Har bestämt mig för att vänta till fredag och testa då, så får barnmorska sen avgöra om något verkar vara ett problem, om det skulle vara positivt.
  • Micka!

Jag är gravid och verkar inte vara en låghormonare, rfsu:s test litar jag aldrig mer på!!

• L 91
    Micka! skrev 2016-09-07 07:16:38 följande:

Jag är gravid och verkar inte vara en låghormonare, rfsu:s test litar jag aldrig mer på!!

Tjoho! Grattis, ordentligt nu ;) när är beräknat?
  • Micka!
    L 91 skrev 2016-09-07 07:49:16 följande:

Tjoho! Grattis, ordentligt nu ;) när är beräknat?

Tack bf 13 maj.

Så här svagt visade rfsu:s test 4+2 och jag fick gravid 2+ 3 på clearblue, på 4+3!!!

• ika_109

Hoppar inte här, har precis fått reda på att jag är gravid och det beräknade datumet är 18 maj... lite roligt är att vår förstfödde fyller den 20 maj :)

Ska bli kul att följas åt..

• Anotherone
    ika_109 skrev 2016-09-07 13:08:11 följande:

Hoppar inte här, har precis fått reda på att jag är gravid och det beräknade datumet är 18 maj... lite roligt är att vår förstfödde fyller den 20 maj :)

Grattis!!
  • babypower
    ika_109 skrev 2016-09-07 13:08:11 följande:

Samma BF som mig då! :) Nu håller vi tummarna att allt går som det ska och att en liten majbebis kommer :) 
  • Tatami

Lycka till alla som har plussat och hoppas ni får bra graviditeter! För mig kom blödningen idag och bekräftade det jag trodde, tidigt MF. Jag ger mig på ivf igen och med lite tur kanske det blir en sommarbebis istället. Ta hand om varandra!

• Lillstrumpa84
    Ememem skrev 2016-09-06 00:33:31 följande:
    LizzzI skrev 2016-09-05 18:47:24 följande:

Jag har samma problem verkar som att appen hänger sig..

Jag har testat att PMa er :)
    Kan du testa med mig med för jag hittar dig inte :(
Svar på tråden BF Maj 2017