• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • babypower

Hej allihopa! Idag plussade jag med CB digital, bf 18/5 :) vågar dock inte riktigt tro det ännu då jag fick tidigt missfall för 3 månader sen.. Hoppas den lille vill stanna kvar denna gång så vi får en liten majbebis ????

• lilaemma
    babypower skrev 2016-09-04 13:09:22 följande:

Hej allihopa! Idag plussade jag med CB digital, bf 18/5 :) vågar dock inte riktigt tro det ännu då jag fick tidigt missfall för 3 månader sen.. Hoppas den lille vill stanna kvar denna gång så vi får en liten majbebis ????

Grattis till plusset, hoppa sdet går bättre den här gången. Vi är fler som avvaktar lite med aty fira fullt ut...
  • Tra3dockan

Hej.. jag har fått ett svagt plus idag på bim-1 när jag tog ett test vid 15. Jag vågar inte ta ut något i förskott då jag fått det här svaga plusset 2 ggr förut som slutat med tidigt missfall. Men nu när jag jämförde med förra gångens test så är det klart starkare.

Jag skrev till ts och har bett om att få vara med i gruppen.

Grattis till alla!

• lilaemma
    Tra3dockan skrev 2016-09-04 16:19:52 följande:

Hej.. jag har fått ett svagt plus idag på bim-1 när jag tog ett test vid 15. Jag vågar inte ta ut något i förskott då jag fått det här svaga plusset 2 ggr förut som slutat med tidigt missfall. Men nu när jag jämförde med förra gångens test så är det klart starkare.

Jag skrev till ts och har bett om att få vara med i gruppen.

Grattis till alla!

Välkommen hit! Hoppas att det håller i sig och bkir starkare den här gången!
  • lilaemma
    kohler12 skrev 2016-09-04 17:10:39 följande:

Illamåendet slog till som en bomb idag

Mådde inte illa med mina 3 söner

Så då gissar du på flicka nu? Roligt att det är fler som är inne på 4an... Själv har jag spytt och mått illa genom alla tre graviditeterna, men bara tappat hörsel med pojkarna...
  • Micka!
    babypower skrev 2016-09-04 13:09:22 följande:

Är också orolig för missfall,( haft ma i v 19, mf i v 6)har haft spottings i 5 dagar, och nu kom det mera bruna flytningar i dag på bim. Vet att det kan betyda missfall, men att det kan gå bra också! Men vi väntar ju inte missfall, utan barn . Hade så här sist, och då gick det bra, så får tänka så, men det är svårt! Oron finns där, särskilt nu när det gått bra med 3 barn utan missfall imellan.

Ska försöka tänka positivt
  • lilaemma
    Micka! skrev 2016-09-04 17:55:57 följande:

Är också orolig för missfall,( haft ma i v 19, mf i v 6)har haft spottings i 5 dagar, och nu kom det mera bruna flytningar i dag på bim. Vet att det kan betyda missfall, men att det kan gå bra också! Men vi väntar ju inte missfall, utan barn . Hade så här sist, och då gick det bra, så får tänka så, men det är svårt! Oron finns där, särskilt nu när det gått bra med 3 barn utan missfall imellan.

Ska försöka tänka positivt

Känner igen känslan, även om jag bara haft tidiga mf (tror det är 5 åtminstonne) vågar inte ta ut någotvi förskott... Den var inte planerad, men just därför känns det liksom extra ledsamt om det skiter sig.. Om man tänkt skaffa fler kan man ju hoppas på nästa försök, men blir inte den här så blir det inte alls. .. Kanske bakochvänt tänkt, men så är det i alla fall...
  • Micka!

Nu kommer det rött blod och börjar få ordentlig mensvärk, så det ser inte så ljust ut! Kollar med ett test nästa helg, och se vad det visar får försöka ställa in mig på en junibebis istället!

• lilaemma
    Micka! skrev 2016-09-04 18:31:52 följande:

Nu kommer det rött blod och börjar få ordentlig mensvärk, så det ser inte så ljust ut! Kollar med ett test nästa helg, och se vad det visar får försöka ställa in mig på en junibebis istället!

Åh nej, håller tummarna.
Svar på tråden BF Maj 2017