• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • nygelpicka
    Havregry skrev 2016-09-01 22:57:00 följande:

Hej allihopa! Jag hoppar in här, plussade idag :D Först svagt svagt med RFSU:s test imorse, sedan bekräftat med digitalt i eftermiddags. Första gången jag är gravid!

så kul med andra första-gångare :D grattis!
  • Scu84
    LizzzI skrev 2016-08-31 21:53:57 följande:
    Oj va kul! Då är vi i nästan samma sits då!
    Grattis!
    Ingen chans att du bor i Skåne? ;)
    När tänkte du meddela skolan m.m?
    Nej stockholm :)

Jag vet inte riktigt men jag tänkte väl prata med Syo först..Tror vår B-uppsats kommer vara mitt i när jag har BF så den kursen kommer jag inte kunna läsa på plats. Hoppas på att få göra den på distans men tveksamt om skolan tillåter det.. När ska du berätta eller hur ska du göra?
  • LizzzI
    Scu84 skrev 2016-09-02 08:12:10 följande:
    Nej stockholm :)

Jag vet inte riktigt men jag tänkte väl prata med Syo först..Tror vår B-uppsats kommer vara mitt i när jag har BF så den kursen kommer jag inte kunna läsa på plats. Hoppas på att få göra den på distans men tveksamt om skolan tillåter det.. När ska du berätta eller hur ska du göra?
    Ja okej!
    Nej jag tänkte gå tills sista delkursen innan bf o sen va hemma tills den kursen ges på hösten eller nått. Sedan får min sambo va hemma. Så jag kommer va hemma ca 6 mån med bebis eller lite mer. Men tänkte iaf vänta lite till med att meddela skolan känns lite tidigt än. Antar att man kan prata med en studievägledare då.
  • Havregry
    nygelpicka skrev 2016-09-02 07:32:04 följande:
    så kul med andra första-gångare :D grattis!
    Ja vad roligt :) Grattis du med! Du ligger några dagar före mig då bara. Är så spännande det här!
  • Blimama34

Hej :)

Plussade idag! Första försöket, första barnet. Känns helt otroligt! Svagt streck på remsa och gravid 1-2 på cb digital.

Trodde aldrig de blev nått då jag fick en uvi dagen efter sex och sen inte kunde ha sex då jag hade ägglossning.och åt penicillin i 5 dagar. Har haft ont i brösten i 14 dagar nu och halv dålig i magen samt bruna flytningar i 6 dagar (det brukar jag alltid ha innan mens) men igår upphörde dom.

Enligt en app jag har e BF 13 maj.

Nu håller man tummar o tår att allt kommer gå bra.

Wiiiiiiiiiiiiiieeeee

• Teresiat

Bettiboop, jag lider med dig ;) ska på 5 konferenser inom loppet av två månader. Alla dessa är med övernattning, tre rätters med alkohol (kan förstås be om alkoholfritt men det känns uppenbart då)... Oj oj säger jag bara :)

• Bettieboop
    Teresiat skrev 2016-09-02 13:20:39 följande:

Bettiboop, jag lider med dig ;) ska på 5 konferenser inom loppet av två månader. Alla dessa är med övernattning, tre rätters med alkohol (kan förstås be om alkoholfritt men det känns uppenbart då)... Oj oj säger jag bara :)

Haha ja eller hur! Ölprovning idag och kräftskiva imorgon, hela helgen med svärföräldrar mm, sen personalfest om två veckor haha.
    När ska du börja berätta för dom närmsta?
  • misslina

Inskrivning 5 oktober, då är jag i vecka 9.
    Vet inte om det kändes sent? Kom inte ihåg hur det var sist! Hmmm

• Blimama34

Grattis till plusset! Vi ligger lika i veckor! Hört att vissa mvc får man komma till i v 6 redan. Vart bor du?

misslina skrev 2016-09-02 14:56:31 följande:

Inskrivning 5 oktober, då är jag i vecka 9.

Vet inte om det kändes sent? Kom inte ihåg hur det var sist! Hmmm

Svar på tråden BF Maj 2017