• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Mammaullis1978

Hej, jag hoppas jag plussar om en vecka eller två...

Har ett litet befruktat ägg i magen, så tummar och tår hålls att det fäster och utvecklar sig till en liten bebis som då beräknas 17 maj

• SkincareByStina

Någon mer än jag som är sjukt svullen i nedre delen av magen?

Är även frusen/svettig om vartannat samt lite illamående kvällstid

• Melton
    SkincareByStina skrev 2016-08-31 22:16:36 följande:

Jag är också frusen/svettig om vartannat. Extra jobbigt på jobbet tycker jag då jag delar kontor med 2 andra tjejer, kan ju inte gå och ändra termostaten hela tiden ;)
  • sultanen
    Mammaullis1978 skrev 2016-08-31 22:16:00 följande:

Hej, jag hoppas jag plussar om en vecka eller två...

Har ett litet befruktat ägg i magen, så tummar och tår hålls att det fäster och utvecklar sig till en liten bebis som då beräknas 17 maj

Åh, håller tummarna!
  • Ememem
    LoMos skrev 2016-08-31 19:49:04 följande:

Jag plussade igår beräknad till 11 maj. Jag vill också gärna va med i fb gruppen. Vad heter den?

Den är hemlig så den går inte att söka på men PMa mig ditt namn så kan jag sen lägga till dig.
  • LoMos
    Ememem skrev 2016-09-01 00:20:56 följande:
    Den är hemlig så den går inte att söka på men PMa mig ditt namn så kan jag sen lägga till dig.
    Jag har försökt men appen lägger av varje gång jag försöker...men jag ska försöka igen.
  • LizzzI
    Ememem skrev 2016-09-01 00:20:56 följande:
    Vill oxå gå med i gruppen men fattar inte hur man skickar PM i appen?
  • LizzzI
    SkincareByStina skrev 2016-08-31 22:16:36 följande:

Haha jaa verkligen. Syns tydligt att jag har en liten mage, och kan inte ha alla byxor för de blir helt obekväma.. :O

Är också kall varm hela tiden och har ca 38.0 i Temp hela tiden, så känner mig lite febrig..
  • Elith15

Jag plussade i fredags och har bf 1 maj enligt mina egna beräkningar. Är frusen/varm som några andra skrev! Mår även illa till och från. Sedan igår har jag varit väldigt gråtmild och idag är jag hemma från jobbet, kroppen/huvudet orkar bara inte. Någon mer som stannat hemma pga graviditetssymtpom?

Vi har två barn sedan innan som är 3 (flicka) och 5 (pojke) år. 

Svar på tråden BF Maj 2017