• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • misslina

Hej hej!

Är gärna med här! Har plussat både i tisdag och i onsdags. Ska ta ett digitalt i morgon eller på lördag för att bekräfta. Bim på lördag ;). Är lite nojig då jag fick ett missfall i januari, så springer på toa stup i kvarten;)
    Bf 12-14 maj... Det sägs lite olika :)

Är gärna med i en Fb-grupp ska bara få det bekräftat! Har åkt på världens förkylning och feber. Ligger helt däckad.
    Detta blir tredje barnet! En liten Sladdis blir det nog ;)

• Bettieboop

Åh här vill jag med vara med! Plussade i söndags, tog digitalt på måndagen för att vara säker och där kom ett plus!
    Appen säger att jag idag gick in i vecka 5, bf runt 10 maj.
    Har ni berättat för några ännu eller när ska ni göra det?
    Jag och min sambo är båda 25(fyller 26) och flyttade till hus 1 aug och började då försöka, så det tog sig på en gång! Lyckligt lottade om den lilla vill stanna kvar i magen.

• Tatami

Hej! Plussade idag och har bf ca 13 maj tror jag. Första graviditeten och har gått igenom ivf-behandling. Har känt det på mig sen i lördags när jag fick ett skolboksexempel på en nidblödning haha :) Så sjukt spännande det här!

• Juniblomma13

Grattis till alla nya plus!
    Känner mig lite illamående på mornarna, har annars inga symtom. Har därför tagit gravtest varannan dag som bara blir starkare och idag var det lika starkt som kontrollinjen, så nu känns det på riktigt! :D

Vill gärna vara med i fb-gruppen men jag kan inte hitta dig Emelie och förstår inte hur jag skickar PM via appen. Jag heter iaf Emma Englund och min profilbild är på mig och min dotter, vi är blonda båda två och bilden är svart/vit :)

• Teresiat

Juniblomma, jag har också testat ett par dagar.. Nu dök sträcket upp på engång och blev lila starkt. Så nu kommer jag sluta testa... Förra graviditeten hade jag inga direkta och tydliga symtom heller så man får bara försöka njuta och se sig som lyckligt lottad ;)

• Lillstrumpa84

Märklig känsla! Jag har känner mig väldigt gravid senaste 2-3 veckorna men lite smått illamående, trötthet och svullen. Men idag som bortblåst. Rädd för att de skitit sig. Någon mer som känner likadant?

• Embla82

Hej! 
    Jag fick riktigt svagt positivt igår, v 3+4 och lite starkare idag 3+5, så bf 12 maj om allt går som det ska!  Det här blir tredje barnet för mig  (har en son på 5 och en dotter på 3 år) :)

Hängde mkt här på fl för massa år sen innan jag fick barn och hade riktigt mkt hjälp av ivf-trådarna. Men tycker det låter smart med en facebookgrupp, lättare att hålla isär alla trådar då, och minnas vem som sagt vad. 

SkincareByStina, jag är egen företagare om du ville fråga nåt :) Även om det var ett tag sen jag var föräldrarledig. 

• Tatami
    Embla82 skrev 2016-09-01 15:12:10 följande:

Hej! 

Jag fick riktigt svagt positivt igår, v 3+4 och lite starkare idag 3+5, så bf 12 maj om allt går som det ska!  Det här blir tredje barnet för mig  (har en son på 5 och en dotter på 3 år) :)

Hängde mkt här på fl för massa år sen innan jag fick barn och hade riktigt mkt hjälp av ivf-trådarna. Men tycker det låter smart med en facebookgrupp, lättare att hålla isär alla trådar då, och minnas vem som sagt vad. 

SkincareByStina, jag är egen företagare om du ville fråga nåt :) Även om det var ett tag sen jag var föräldrarledig. 

Men åh, då är vi på samma graviditetsdag! :D Grattis till plusset! Har du gjort ivf denna gången med? Det har jag :)
Svar på tråden BF Maj 2017