• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Micka!
    lilaemma skrev 2016-09-04 18:42:38 följande:

Åh nej, håller tummarna.

Tack för omtanken, men det är nog kört
  • kohler12
    lilaemma skrev 2016-09-04 17:35:07 följande:
    Så då gissar du på flicka nu? Roligt att det är fler som är inne på 4an... Själv har jag spytt och mått illa genom alla tre graviditeterna, men bara tappat hörsel med pojkarna...
    ja jag gissar på en flicka denna gången hehe :) 
    min äldsta är 10 o yngsta 2 hur gamla är era 
  • smulan5

Hejhej, testade positivt i fredags, tror bf blir 12 maj lite osäker på vilken dag jag hade äl. Var säker på att jag skulle få mens men testade ändå (nyfiken som man är) 2? dagar innan bim och blev rätt så förvånad när jag såg två streck på testet, men borde ha förstått att det var så när jag inte var sugen på choklad :D. Förutom värk i magen har brösten ömmat o jag har varit lite smått illamående. Detta bli vårt 3:e barn, har en 8- och 10-åring. Jag går gärna med i fbgruppen. Hoppas ni andra mår bra :)

• L 91

Hej! Plussade ikväll (ja, igår kväll blir det väl nu när klockan är så mycket..) tredje barnet! Ingen aning om när jag hade BIM men gissar på att det var BIM+1 när jag plussade. Såhär såg det ut (översta är ägglossningstest)

• NillaGreve

Hejsan,

Jag är gärna med i Fb-gruppen. Plussade på BIM +6 för lite mer än en vecka sedan efter ett MA i juli. Har inte riktigt vågat hoppas men vill ju vänta på ett barn och inte missöden. Är nu i v5+5 enligt mina beräkningar och BF är 3/5.

/Pernilla

• Zesssan

Tjaaaa!

Jag plussade förra söndagen bim+5.

Det blev en överraskning!

Vi försökte bli gravida hela förra året men tyvärr gick det inte. Så efter tårar och irritation så bestämde vi oss för att vänta till år 2017 någongång ,och försöka igen och kanske få hjälp om der inte går då heller.

Meeen förra månaden blev det oskyddat sex en gång ( har hänt ibland ) och jag plussade som sagt för en vecka sedan! ! Förvånade men lyckliga! !

Dock är jag nervös då jag fick utomkvedshavandeskap för 5 år sedan,och jag har haft ont i magen den här gången också. Så jag ska på vaginalt ultraljud på onsdag och se att det ligger rätt ..nervös!!! :(

Det är 3 barnet! har två pojkar idag, så längtan efter en flicka är otroligt stor! Någon mer som känner så?:)

Kram på er <3

• Anotherone

Jag vill också gratulera alla nya, stort grattis till alla plus!!

Jag börjar misstänka att jag redan har fått foglossning. Går in i vecka 7 idag så det känns extremt tidigt? Men jag har inte sträckt mig, sovit konstigt eller något sådant och det strålar från ovanför skinkan och ner i benet på höger sida. Kan inte böja mig fram som jag vill och det gör skitont när jag ska tag mig upp från soffan eller sängen. Usch, jag hade inget sånt här alls när jag väntade mitt första barn

• lilaemma
    kohler12 skrev 2016-09-04 18:47:23 följande:

ja jag gissar på en flicka denna gången hehe :) 

min äldsta är 10 o yngsta 2 hur gamla är era 

Den äldsta pojken är 8, tjejen är 6 och yngsta är 2,5...
Svar på tråden BF Maj 2017