Inlägg från: Micka! |Visa alla inlägg
  • Micka!

BF Maj 2017

Plussade idag på bim, men svagt! Har bf 14 maj om allt går som det ska!

Har lite illamående bara, och lite molvärk. Har inte fattat än, var så inställd på mens, min man blev också paff!

Grattis till alla er andra som också plussat!

• Micka!
    misslina skrev 2016-09-03 17:44:07 följande:

Trött är jag och ont i brösten. Men annars lugnt. Men illamåendet kommer typ om två veckor....gjort det med de andra två! Så kring Vecka 7.

Så nu ska jag njuta ;) för sen är det kört! För då kommer toaletten vara min bästa vän ;)

Så har det varit för mig med de första två också, men inte med 3:an, då mådde jag mycket bättre! Hoppas det blir lika nu med 4:an, nått jag är rädd för är pupp, gravidklåda som är jättehemskt. Blev igångsatt i 38+ 0 med 3:an för att jag kunde inte sova, rev sönder magen, höll på att bli tokig av klådan!! Men ha toan som bästa vän är inte kul heller....
  • Micka!
    babypower skrev 2016-09-04 13:09:22 följande:

Hej allihopa! Idag plussade jag med CB digital, bf 18/5 :) vågar dock inte riktigt tro det ännu då jag fick tidigt missfall för 3 månader sen.. Hoppas den lille vill stanna kvar denna gång så vi får en liten majbebis ????

Är också orolig för missfall,( haft ma i v 19, mf i v 6)har haft spottings i 5 dagar, och nu kom det mera bruna flytningar i dag på bim. Vet att det kan betyda missfall, men att det kan gå bra också! Men vi väntar ju inte missfall, utan barn . Hade så här sist, och då gick det bra, så får tänka så, men det är svårt! Oron finns där, särskilt nu när det gått bra med 3 barn utan missfall imellan.

Ska försöka tänka positivt
  • Micka!

Nu kommer det rött blod och börjar få ordentlig mensvärk, så det ser inte så ljust ut! Kollar med ett test nästa helg, och se vad det visar får försöka ställa in mig på en junibebis istället!

• Micka!
    lilaemma skrev 2016-09-04 18:42:38 följande:

Åh nej, håller tummarna.

Tack för omtanken, men det är nog kört
  • Micka!
    lilaemma skrev 2016-09-04 17:35:07 följande:

Så då gissar du på flicka nu? Roligt att det är fler som är inne på 4an... Själv har jag spytt och mått illa genom alla tre graviditeterna, men bara tappat hörsel med pojkarna...

Det kanske blir en majbebis ändå vågar inte tro för mycket, men blödningar har slutat och jag börjar må mer illa! Så det är ju positivt, kommer ta ett test imorgon, för att se om det är starkare!

Hur mår du nu? Hur tätt har ni mellan barnen?
  • Micka!

Jag är gravid och verkar inte vara en låghormonare, rfsu:s test litar jag aldrig mer på!!

• Micka!
    L 91 skrev 2016-09-07 07:49:16 följande:

Tjoho! Grattis, ordentligt nu ;) när är beräknat?

Tack bf 13 maj.

Så här svagt visade rfsu:s test 4+2 och jag fick gravid 2+ 3 på clearblue, på 4+3!!!

• Micka!

Jag hänger också kvar här, vill också hålla graviditeten hemlig, helst till v.12, sist fick jag mage så tidigt, det var svårt att dölja

Svar på tråden BF Maj 2017