• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • MammaBecka
    misslina skrev 2016-09-08 22:04:25 följande:

Har skickar pm

Jag har också skickat pm till dig. Kom det inte fram?
  • Ememem
    MammaBecka skrev 2016-09-08 18:00:26 följande:

Jag har skickat ett meddelande till dig :)

Crazzy skrev 2016-09-08 20:18:07 följande:

Har PMat dig! :) 

Har inte fått era PM. Jag PMar er.
  • Zebra89
    Ememem skrev 2016-09-09 07:28:01 följande:

Har inte fått era PM. Jag PMar er.

Hej jag vill oxå vara med :) Skickar PM till dig o ser om det fungerar.
  • Teresiat

Jag stannar här på fl, kommer kanske till FB gruppen efter v 12 men innan dess vill jag vara hemlig med min graviditet. Minns i förra FB-gruppen att typ folks kollegor och typ grannar hamnade i samma grupp. Vipps vet kanske fler än planerat att man är gravid ;p

• L 91
    Teresiat skrev 2016-09-11 11:48:01 följande:

Jag stannar här på fl, kommer kanske till FB gruppen efter v 12 men innan dess vill jag vara hemlig med min graviditet. Minns i förra FB-gruppen att typ folks kollegor och typ grannar hamnade i samma grupp. Vipps vet kanske fler än planerat att man är gravid ;p

Bra, för jag kommer oxå stanna här ett tag till :) vilken vecka och hur mår du?
  • MammaBecka
    Teresiat skrev 2016-09-11 11:48:01 följande:

Det kan väl iofs hända i denna tråd också :)
  • Teresiat

Ja men här vet ingen vem jag är, bara någon random på fl ;) har ej gått ut med riktigt namn osv :)

• Micka!

Jag hänger också kvar här, vill också hålla graviditeten hemlig, helst till v.12, sist fick jag mage så tidigt, det var svårt att dölja

• Teresiat

L91- missade din post. Jag är i v 7, går in i v 8 på onsdag. Mår prima, ytterst lite symtom (precis som med vår förstfödda). Hur mår du?

Min mage har också uppenbart vuxit. Men än så länge är det lugnt. Lite pirrigt, har hört att magen kommer fortare när det är barn två.. Har ni hört samma eller varit mer om det? Jag har varit på konferens med jobbet hela helgen pch det har varit galet svårt att fejkdricka vin osv. Puuust... Sannolikt lär några kollegor misstänka att jag är gravid men men...

Svar på tråden BF Maj 2017