• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • paron

Jag fick en tidig tid för inskrivning den 8 september och får sedan en remiss till läkare för tidigt ul och undersökningar. Det känns skönt att barnmorskan tar mig på allvar. Har haft samma barnmorska vid alla mina graviditeter och mf/ma, så hon vet vad jag har gått igenom.

Jag kollar också efter blod varje gång jag går på toaletten. Jag hoppas att denna graviditet går vägen och att min oro inte kommer vara lika intensiv graviditeten ut.

Håller tummarna för dig med <3

emzerus skrev 2016-08-25 20:51:47 följande:

[quote=76912949][quote-nick]paron skrev 2016-08-25 16:58:57 följande:[/quote-nick]

Plussade idag. Efter 4 mf så är jag väldigt rädd :( Nästan som att jag förväntar mig missfall denna gång också :/

[/quote

Vi har också haft flera missfall...6 stycken sen september 2014 och är gravid nu igen i v 4+1. Ledsen över att även ni behövt gå igenom missfall :(

Förstår o känner igen din rädsla o oro. Den kommer över mig också ibland o jag är rädd varje gångväg går på toaletten ifall jag ska se blod. Försöker så gott det går att tänka positivt o glädjas för om det blir missfall kan jag ju ändå inte påverka.

Jag ska få vul när jag är v 6+1 och så hör jag digitala gravtest ibland gör att se så att hcg ökar samt gör att lugna något.

Eftersom du också gått igenom flera missfall borde du också få extra stöd i graviditeten.

Kram <3

• Tiger grr
    Ememem skrev 2016-08-27 12:33:43 följande:

Hmm märkligt, nån som vet hur man ändrar från privat? Beror det på om man är inloggad eller ej?

Kan inte heller skicka dig ett PM. Jag är inloggad.
  • paron

Får inte upp :/

Får gå igenom alla Emelie Eriksson isf och kolla efter en hund, haha.

Ememem skrev 2016-08-27 13:02:46 följande:

Sök på emilie.e.eriksson(at)gmail.com på fb så bör ni få upp min profil. En hund på bilden.

• Rockandroll

Eller jag kan ha hittat dig nu på Facebook. Men skrev emilie.eriksson så kom de upp en med en hund som profilbild, skrev ett PM där iallafall!????

• paron

Jag har blivit vän med en Emelie Eriksson och skickat pm. Hoppas att det är du, hahaha.

Ememem skrev 2016-08-27 13:02:46 följande:

Sök på emilie.e.eriksson(at)gmail.com på fb så bör ni få upp min profil. En hund på bilden.

• paron

Nu hittade jag en till Emelie med en hundvalp. Typ en golden. Vad är det för ras på din hund?

• Ememem

Vet inte vad som är fel med fl, har ändrat en inställning nu så hoppas alla kan PMa mig. Paron, jag tror jag hittat dig men kan inte lägga till dig som vän men jag har skickat ett meddelande på fb. Hoppas det nu var till rätt person :)

Svar på tråden BF Maj 2017