• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • emzerus
    KattenH81 skrev 2016-08-24 21:28:59 följande:
    Hoppas ni får se ett litet pickande hjärta då! Läste nånstans att det börjar picka typ dag 22 eller 23 efter att det fäst!
    Kommer gå galant för oss och ser så fram emot en liten maj-bebis!!
    Tack hoppas med att vi får se hjärtat slå då  <3 
  • Lillstrumpa84

Någon som vet vad ett VuL kostar? Verkar inte ingå i Refion Skånes basprogram. Vet att jag gjorde det med dottern dock.

• Teresiat

800 kr kostar ultraljud i Norrland..

Det känns som jag har varit gravid i en evighet redan. Testade positivt för två dagar sedan och i morgon har jag BIM. Att vi har få veta innan BIM känns nästan lite märkligt, svårt att ta in.. Vi kommer berätta för familjen tidigt. Typ i helgen. Mest för att det blir bökigt att hålla det hemligt och för att jag är så dålig på att vara hemlighetsfull... Berättar alltid allt för vår familj. Men mina vänner kommer nog få vänta tills efter v 12. Tror min familj kommer bli chockade som tusan. Vi har hintat att vi skulle börja göra syskon nästa år. Men nu började vi lite tidigare då vi trodde det skulle ta tid (ettan tog knappt ett år) och självklart blev vi då gravida på ett halvtaffligt första försök. Otroligt... Forfarande chockad, men lycklig :) kommer vara i v 12 i slutet av oktober..... Gaaaah, så låååångt bort :o

• paron

Plussade idag. Efter 4 mf så är jag väldigt rädd :( Nästan som att jag förväntar mig missfall denna gång också :/

• Tiger grr

Bokade en tid för VUL idag som blir om 3 veckor. Känns som en mindre evighet tills dess. Kommer då vara i vecka 8, hoppas jag. :))

• Melton

Jag har blivit inbokad på informationsmöte i mitten på september och inskrivning på MVC den 17 oktober. Känns skönt att ha bokat in det men längtar mer tills det är dags för ultraljudet ????

• KattenH81

Bruna flytningar idag på BIM! Panik!
    Så har mina båda tidigare mf börjat. Känns som det bara är att avvakta och se om det kommer mera. Var som vit flytning men m brunt i det. Sen efter typ 2-3 toabesök så var d över. Tog en ny test innan det imorse och det var iaf starkare än tidigare.
    Imorn lär det visa sig tänker jag.

• Teresiat

Katten- förstår din oro men om det var så lite är det säkert ingen fara :)

• Tiger grr

Grattis! :D

Har också BF 2 maj, om allt går vägen dvs. :)

kohler12 skrev 2016-08-25 20:40:40 följande:

Hej får man hoppa in plussade idag BF 2 Maj om allt går som det ska 

Svar på tråden BF Maj 2017