• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Tiger grr

Tack! :D grattis till dig med och tack för tummar och tår. :D <3

Förstår känslan. Kommer du gå på extra ultraljud?

Jag gick på två extra innan kub sist, kommer nog bli ngt liknande nu. Är fortfarande lite i chock så har inte riktigt fattat att jag är gravid igen. Men känner mig glad! :D

Har du barn sen innan?

KattenH81 skrev 2016-08-22 21:20:33 följande:

Grattis till plusset!

Plussade i lördags, då var jag på bim-5 så det skiljer bara nån dag på oss! Även jag har mf i bagaget, ett i v9 och ett i v7. Vill så gärna att det ska gå vägen denna gången! Håller mina tummar och tår även för dig!

• Tiger grr

Tack! <3

Åå jag har varit där, 6 st tidiga i rad innan vi fick till min yngsta, det är inte kul. :'(

Jag hoppas att våra vill stanna denna gång. <3

emzerus skrev 2016-08-22 21:30:57 följande:

Grattis :)  Håller tummarna att det går vägen nu <3

jag plussade i torsdags på äl+10 o bim är på onsdag så jag väntar otåligt på att passera den dagen. 

har haft 6 tidiga missfall sen vi började försöka i september 2014. Men gravtesten ökar fint i styrka o jag har en bra känsla så jag hoppas såå! 

• natlin
    emzerus skrev 2016-08-22 20:51:41 följande:
    Ja jag vet verkligen inte hur vi ska göra med kun eller nipt. Får se lite längre fram o diskutera tillsammans...

Har du kontaktat barnmorska nu för inskrivning o så?
    Nej jag har inte gjort de än, försöker vänta 1-2 veckor till om jag kan hålla mig.
    Har du ringt?

Vi bor också i Västerås :)
  • Ememem
    Tiger grr skrev 2016-08-22 21:04:34 följande:

Jag plussade idag! :D

Helt oväntat då vi endast fått till det en gång nu och ägglossning skedde ngra dgr tidigare än beräknat. Nu hoppas vi bara på att denna vill stanna. Hade ett MA i mars, vecka 13, som upptäcktes på KUB. Det va väldigt ledsamt, de trodde den dött bara en dag innan för den hade rätt storlek för tiden. :'( har ett gäng tidiga missfall i bagaget också. Men men man får försöka se framåt. :)

BIM-5 idag. När plussade ni? :)

Grattis! Håller tummarna att det går hela vägen denna gång!
  • Ememem
    emzerus skrev 2016-08-22 20:53:08 följande:

Vi bor i västerås. 

Vart bor ni?

Ja jag tycker också det är sjukt att det ska vara så olika beroende på vart man bor. jag kan tycka att alla ska erbjudas samma sak inom vården. 

Utanför Norrköping.
  • natlin

Idag börjar mitt illamående göra sig påmind...
    Nu på morgonen var det svårt att svälja ner kaffet.
    Morgonkaffet som är den bästa koppen iaf för mig :) Får se hur det går med gröten om en stund ;)

• Tiger grr

Tack! :D <3 och grattis till dig med! :D

Ememem skrev 2016-08-23 07:31:52 följande:

Grattis! Håller tummarna att det går hela vägen denna gång!

• Childs

Grattis till er alla! Så kul att läsa vad alla skriver. Jag är själv beräknad i Januari, så fel grupp för mig. Men grattis i varje fall =)

//childs.blogg.se

• emzerus
    natlin skrev 2016-08-22 22:25:17 följande:

Nej jag har inte gjort de än, försöker vänta 1-2 veckor till om jag kan hålla mig.

Har du ringt?

Vi bor också i Västerås :)

Nej jag har inte heller ringt. Vi har tid den 8 september hos fertilitetsmottagningen(vi påbörjade nyss en utredning igen) o har tid då för att få provsvar. Så jag väntar tills dess med att säga att vi är gravida o hoppas att jag gå höra ett vul när jag ändå är där :)

Vi borde få lite extra stöd knäet graviditeten då vi haft väldigt många missfall. Så får säkert nåt extra vul innan rul.

Kul att du också bor i västerås :)
  • emzerus
    Tiger grr skrev 2016-08-22 21:36:57 följande:

Tack! <3

Åå jag har varit där, 6 st tidiga i rad innan vi fick till min yngsta, det är inte kul. :'(

Jag hoppas att våra vill stanna denna gång. <3

Ja det får vi verkligen hoppas <3
Svar på tråden BF Maj 2017