emzerus skrev 2016-08-24 17:59:02 följande:
Idag har jag bim (äl+16) men ingen blödning än. Vet ju att jag är gravid men jag är ändå orolig varje gång jag går på toaletten att jag ska se blod.
Tar progestron (lutinus) pga mina tidiga missfall o vet att de kan skjuta på mensen/blödningen. Men mina gravtest ökar i styrka fortfarande, imorse fick jag även gravid 2-3 på digitala gravtesten så borde ju vara positivt? Har symtom också o idag o speciellt nu ikväll mår jag riktigt illa vilket jag kanske också ska se som positivt i sammanhanget :)
Någon mer än jag som känner sig lite orolig?
I mina tidigare graviditeter har jag aldrig riktigt oroat mig. Visst sker mf men inte för mig... Första ggn gick det superbra och jag fick dottern. De andra ggr:na fick jag ju mf. Denna gång märker jag att jag har en större mf-skräck! Känner dock en trygghet att jag har gått igenom det två ggr och skulle fixa att gå igenom det många ggr till eftersom jag så gärna skulle vilja ha ett barn till.
Jag vågar dock inte njuta riktigt denna gg känner jag. Klickade tidigare idag hem ett tvåpack av cb:s digitala. De var de som avslöjade förra missfallet när stegringen inte skett som den borde ha gjort. Tänker kolla med ett nästa vecka och sen kanske 10 dar efter det. Sen tänker jag även boka tidigt vul mellan 9-16 sep.
Man kan ju inte påverka det ngt så bäst är väl att bara njuta o slappna av men genom mina maniska grejer (tester o vul) hoppas jag iaf få reda på om det är ngt negativt innan det isf blir synliga bevis.