• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • KattenH81
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-25 06:53:58 följande:
    Jag har också mensvärk. Trodde igår att mensen skulle komma idag men istället plussade jag imorse. BIM+3 BF 1maj men kan ju lika gärna bli april.
    Grattis! Här är också mensvärken ständigt närvarande! BIM idag och starkare streck på stickan!
  • Melton

Grattis KattenH81 & Lillstrumpa84 :) vi har samma bf Lillstrumpa84!

• Tokgurkan

Skönt att läsa att fler har "mensvärk", visste inte att man hade det så kändes som mensen skulle komma när som helst.

Har ni känt av fler symptom nu? Jag har fått sömnproblem senaste dagarna, inte haft det innan.. vaknar ofta och vaknar tidigt. Börjat må lite illa och så också..

• Lillstrumpa84
    Tokgurkan skrev 2016-08-25 09:01:36 följande:

Skönt att läsa att fler har "mensvärk", visste inte att man hade det så kändes som mensen skulle komma när som helst.

Har ni känt av fler symptom nu? Jag har fått sömnproblem senaste dagarna, inte haft det innan.. vaknar ofta och vaknar tidigt. Börjat må lite illa och så också..

Förutom mensvärken så har jag ont i huvudet, är trött och ingen sprit ????
  • Lillstrumpa84
    Melton skrev 2016-08-25 08:02:07 följande:

Grattis KattenH81 & Lillstrumpa84 :) vi har samma bf Lillstrumpa84!

Oh så skoj. Första barnet eller du har sen innan? Jag har en född -09
  • Scu84

Hej hej hoppar in här :)

Jag har också BF 1/5 -17 (än så länge). Har en dotter född augusti 2014!
    Tänker vänta med att berätta för de närmaste till efter inskrivningen 26/9..(om jag kan vänta så länge! :) ) 

• Melton
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-25 10:50:54 följande:

Oh så skoj. Första barnet eller du har sen innan? Jag har en född -09

Andra barnet, en dotter född mars 2014 :)
  • Melton

Vi kommer berätta nästa helg när vi ska ha kräftskiva hemma med närmsta familjen. De kommer undra annars varför jag inte tar ett glas vin till maten samt kan det vara skönt att de vet om något händer :)

• Rockandroll

Hej!
    Plussade imorse BIM-3, men tänkte köpa CB för säkerhetens fall. Känns som att jag inte riktigt ha fattat än. Men första försöket iallafall och har en son som föddes 2013.

Hoppas lilleknytet håller sig i magen nu!??

• emzerus
    KattenH81 skrev 2016-08-24 21:28:59 följande:
    Hoppas ni får se ett litet pickande hjärta då! Läste nånstans att det börjar picka typ dag 22 eller 23 efter att det fäst!
    Kommer gå galant för oss och ser så fram emot en liten maj-bebis!!
    Tack hoppas med att vi får se hjärtat slå då  <3 
Svar på tråden BF Maj 2017