Inlägg från: Juttas |Visa alla inlägg
  • Juttas

BF Maj 2017

Hej..

Jag gjorde en konisering den 18/8 och plussade i fredags den 26/8.

De sa till mig efter koniseringen att jag kunde börja blöda färskt blod efter 1-2 veckor då skopan lossnar.

De två dagarna har jag haft småblödningar..en liten större i morse. En halv binda typ. Sen typ bara små små skvättar under dagen. Nästan inget i trosskyddet utan mest på pappret. Inga klumpar...

Jag känner att om det vore missfall borde jag väl blöda massor? Kanske bara är koniseringen som gör att jag blöder. Vad tror ni? Jag har ömma bröst och mensvärk i magen typ. Förändrat smaksinne

Mvh johanna

• Juttas

Blödningen har avtagit nästan helt. Så håller tummarna nu. Alla symptom finns kvar.

Tack ????

• Juttas

Jag är ensamstående tvåbarnsmamma. Min son är 6,5 och min dotter är 8 . Har god kontakt med barnens pappa och vi har det varannan vecka.

Nu är jag då gravid med bf 3 maj med en kille som är wn vän. Vi har alltså inget förhållande och har aldrig tänkt så heller.

Först sa vi abort direkt men nu känner jag att jag kanske nog vill behålla. Jag är alltså singel och gravid. Men tanken på att bli ensamstående trebarnsmamma är också lite skrämmande. Vad tycker ni? Skulle det vara helt fel?

Har inte pratat med min killkompis om det ännu. Vill ju inte begära av honom att offra om han inte vill. Om ni förstår vad jag menar.

Tänker jag egoistiskt?

Svar på tråden BF Maj 2017