BF Maj 2017
Hej får man hoppa in plussade idag BF 2 Maj om allt går som det ska
Bokat inskrivning :) 8/9 Spännande!
Gällande symptom så hade jag nästan inget med 1:an men känner mer nu. Ont i Bäckenet-de värker, trööööött
är med på att ha en facebook grupp vore skoj bara den är sluten så inga andra kan se bara vi för jag vill inte avslöja något om min graviditet
har sånt växtvärk hela tiden sedan har jag åkt på illamående :) hade jag inte med mina 3 pojkar :) en enda gång
men är så nojig över att mensen ska komma varenda dag :) hahaha är det fler som är Nojiga
jag är i v 4+4 bf 2 maj
fick tid till VUL direkt när jag ringde till gynekologimottagningen i Varberg
14 september ska jag dit kl 13 så ska man få se pyret lite nervös tänk så är det 2 haha
hur mår ni alla?
jag mår illa så fort jag ser på till exempel Kungliga Lasarettet på tv kan inte se det längre haha
brösten är ömma ordentligt men svullnaden över magen har lagt sig
någon mer som har ont vid högra äggstocken nu i början det har jag annars mår man kanon bra
Illamåendet slog till som en bomb idag
Mådde inte illa med mina 3 söner
i onsdags va jag o gjorde ett tidigt ultraljud allt såg så fint ut :) veckan stämde med 7+0 i onsdags :)
bf 2maj
Så skönt att få se att det ser bra ut :) Själv får jag snällt vänta till kub i början på november. Har inte hittat någon klinik i närheten som gör tidiga vul. Men det känns ok ändå. Hoppas bara tiden går fort.
inte varit inne på ett tag
men jag lever o jag har inskrivning på mödravården på tisdag och läkarbesök på torsdag :) då får jag se pyret ska diskutera kejsarsnitt med