Inlägg från: kohler12 |Visa alla inlägg
  • kohler12

BF Maj 2017

Hej får man hoppa in plussade idag BF 2 Maj om allt går som det ska 
  • kohler12
    Lillstrumpa84 skrev 2016-08-26 15:33:27 följande:

Bokat inskrivning :) 8/9 Spännande!

Gällande symptom så hade jag nästan inget med 1:an men känner mer nu. Ont i Bäckenet-de värker, trööööött

jag har hälsosamtal den 8/9 sen ska jag få en tid till inskrivning och läkarbesök även få tidigt Ultraljud :) 
  • kohler12

är med på att ha en facebook grupp vore skoj bara den är sluten så inga andra kan se bara vi för jag vill inte avslöja något om min graviditet 

• kohler12

har sånt växtvärk hela tiden sedan har jag åkt på illamående :) hade jag inte med mina 3 pojkar :) en enda gång 
    men är så nojig över att mensen ska komma varenda dag :) hahaha är det fler som är Nojiga 

jag är i v 4+4 bf 2 maj 

• kohler12

fick tid till VUL direkt när jag ringde till gynekologimottagningen i Varberg 

14 september ska jag dit kl 13 så ska man få se pyret lite nervös tänk så är det 2 haha 

• kohler12

hur mår ni alla? 
    jag mår illa så fort jag ser på till exempel Kungliga Lasarettet på tv kan inte se det längre haha 
    brösten är ömma ordentligt men svullnaden över magen har lagt sig 

• kohler12

någon mer som har ont vid högra äggstocken nu i början det har jag annars mår man kanon bra 

• kohler12
    lilaemma skrev 2016-09-04 17:35:07 följande:
    Så då gissar du på flicka nu? Roligt att det är fler som är inne på 4an... Själv har jag spytt och mått illa genom alla tre graviditeterna, men bara tappat hörsel med pojkarna...
    ja jag gissar på en flicka denna gången hehe :) 
    min äldsta är 10 o yngsta 2 hur gamla är era 
  • kohler12

i onsdags va jag o gjorde ett tidigt ultraljud allt såg så fint ut :) veckan stämde med 7+0 i onsdags :) 

bf 2maj 

• kohler12
    Bäbiiiis skrev 2016-09-16 12:15:28 följande:

Så skönt att få se att det ser bra ut :) Själv får jag snällt vänta till kub i början på november. Har inte hittat någon klinik i närheten som gör tidiga vul. Men det känns ok ändå. Hoppas bara tiden går fort.

Den 13 oktober ska jag göra ett till :)
  • kohler12
    Bäbiiiis skrev 2016-09-16 22:02:50 följande:
    Är det någon särskild anledning till att du gör flera tidiga ultraljud? Ska du göra kub också sen?
    för min livmoder är otroligt skör just nu efter senaste förlossningen 
    dem fick öppna livmodern som ett T sist o läkaren sa blir du gravid igen så får du göra lite tidiga ultraljud för att kolla så allt ser bra ut 
    men blir att föda med kejsarsnitt med 
  • kohler12

inte varit inne på ett tag 
    men jag lever o jag har inskrivning på mödravården på tisdag och läkarbesök på torsdag :) då får jag se pyret ska diskutera kejsarsnitt med 

• kohler12
    tänkte fråga er här inne jag är i v11+5 och känner mig så extremt yr och svimfärdig varenda dag hos barnmorskan på inskrivningen så va mitt blodtryck på 90/60 och min barnmorska vet hur jag mår men inget hon höjde ögonbrynen på precis, är orolig om detta går ut över bebisen i min mage, jag dricker o äter som jag ska mitt järnvärde låg på 128 så det va inget problem när jag blir extremt svimfärdig så får jag suddig syn bland annat

vad ska man göra 
Svar på tråden BF Maj 2017