BF Maj 2017
Här är en till som precis plussat! Plussade svagt streck igår och på digitalt imorse stod det gravid 1-2 : -)
Är det fler som har som mensvärk? Haft det i 1,5-2 veckor nu, varje dag.
Enligt min beräkning är BF 4 maj 2017 : -D
Här är en till som precis plussat! Plussade svagt streck igår och på digitalt imorse stod det gravid 1-2 : -)
Är det fler som har som mensvärk? Haft det i 1,5-2 veckor nu, varje dag.
Enligt min beräkning är BF 4 maj 2017 : -D
Skönt att läsa att fler har "mensvärk", visste inte att man hade det så kändes som mensen skulle komma när som helst.
Har ni känt av fler symptom nu? Jag har fått sömnproblem senaste dagarna, inte haft det innan.. vaknar ofta och vaknar tidigt. Börjat må lite illa och så också..
Grattis KattenH81 & Lillstrumpa84 :) vi har samma bf Lillstrumpa84!
Någon som vet vad ett VuL kostar? Verkar inte ingå i Refion Skånes basprogram. Vet att jag gjorde det med dottern dock.
Bokat inskrivning :) 8/9 Spännande!
Gällande symptom så hade jag nästan inget med 1:an men känner mer nu. Ont i Bäckenet-de värker, trööööött
Tid för inskrivning bokad och över ett VuL bokat. Spännande. Efter VuL om 3veckor kommer allt kännas så mycket mer verkligt och först då vågar jag tro att det är sant :)
Grattis alla plussare!
Här är en glad plussare till, clearblue digitaltest vidade Gravid v 1-2 igår, stämmer ganska bra med äl. Enligt äl är jag gravid v 4+0 idag, bf till 5:e maj
Ringde precis mvc som gav mig en tid i oktober, v 42. Då har jag gått in i v 12. Jag tycker det är ganska sent för ett första besök, men vad vet jag. Det är vårt första barn och har liksom inte full koll.. hehe.
Brukar det vara så? att man får en tid så sent?
Jag går gärna med i FB-gruppen
Hej allihop! Hoppar in i den här gruppen. Idag visade äntligen grav-testet positivt, 2 dagar innan bim.
Det blir vårt 3:e barn (om allt går vägen) och vi har två döttrar som är 5 (snart 6) och 8 år.
Är så glad men vågar inte hoppas för mycket ifall att det inte går vägen. Beräknat datum är 7 Maj..känns som en evighet bort. Har inte känt några speciella symptom, lite lätt illamående ibland bara och lite mer sugen på tomater (åt tomatpuré idag). Ska bli kul att följas åt i den här gruppen.
Måste fråga, efterom det här är första barnet, när bör man höra av sig oh boka en tid för inskrivning? Har BIM idag och känns lite väl hetsigt att ringa direkt! Vet nån vad som gäller för olika undersökningar typ KUB och sånt här i Region Skåne?
Hej allihop! Plussade imorse och har ett barn på 2 år sedan innan. Sjukt overkligt men otroligt häftigt och har SÅ svårt med hela den här hemliga stilen i början :) Någon från Skåne i gruppen?
Märklig känsla! Jag har känner mig väldigt gravid senaste 2-3 veckorna men lite smått illamående, trötthet och svullen. Men idag som bortblåst. Rädd för att de skitit sig. Någon mer som känner likadant?
Går gärna med i FB gruppen! Hur gör jag?
För alla oss med BF i maj 2017.
Jag har samma problem verkar som att appen hänger sig..
Har PMat dig! :)