BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Antingen har jag glömt hur det var med de andra men jag är så fruktansvärt trött den här gången! Och jag som tagit på mig att jobba natt extra på gamla jobbet på fredag :-|
Hej! Plussade igår! Bf beräknas till 20 februari!
Jag är 25 år och det blir mitt och sambons första
Hej, får jag hänga på?
Väntar nummer två 16 februari. Har en pojke född i oktober 2013 precis som du Stellla :) Är för övrigt lite äldre mamma, 35 nästa gång, nån mer 30 plus här i tråden?
Hej, får jag hänga på?
Väntar nummer två 16 februari. Har en pojke född i oktober 2013 precis som du Stellla :) Är för övrigt lite äldre mamma, 35 nästa gång, nån mer 30 plus här i tråden?
Hej, får jag hänga på?
Hej, får jag hänga på?
Vadå skämtade? :-P
Det är precis vad vi satsar på!
Jag hakar på er här i tråden och hoppas att jag får vara kvar! Är 25 och fick ett tidigt missfall för knappt en månad sedan som var över på några dagar, fick negativt på stickan några dagar efter det och idag plussade jag igen. Känns superläskigt men häftigt att kroppen hämtade sig så fort! Har lite svårt att räkna BF pga missfallet men är rätt säker på när jag hade ägglossning så tror att BF är runt 23 feb. Håller tummarna för att jag får behålla det lilla fröet den här gången!
Hej! 27år och väntar andra barnet 5 februari. Min son föddes november 2014. Vill gärna vara med på fb så skickar PM till någon av de som kan fixa.
Hakar på här!
Blir 36 i höst, detta är mitt tredje barn. BF 14/2-17.
Har två söner sen tidigare, en född -12 och en född -14.