• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Hojjan
    Monsan skrev 2016-06-14 18:18:47 följande:

Aha, jag förstår.. då får jag bli mer aktiv här då.. :)

Det låter bra det!
    Monsan skrev 2016-06-14 17:17:21 följande:

Grattis.m Min son är 4 månader så det kommer skilja 12 månader exakt.. :).. vi vill oxå ha väldigt täta barn med trodde aldrig att det skulle gå så fort.

Vad kul att vi är flera i samma situation i denna tråden! I förra BF-tråden som jag var med i var vi flera i samma situation fast då var det första barnet
  • November83

Till er som vill vara med i Facebook gruppen så skriv pm här på familjeliv till hurtänktedunu eller Zoey90 tror jag de heter och skriv vad ni heter på Facebook så skickar de en vänförfrågan och lägger till er

• Monsan
    MammanAngelica skrev 2016-06-14 19:32:51 följande:

Ja det är väldigt tätt för många av er :)

För en annan blir det ju mer som att börja om!

Haha, det räknas ju oxå.. :)
  • Monsan
    jvd89 skrev 2016-06-14 18:29:59 följande:

Men åh vad skönt att veta en till som nyligen snittats och ändå är gravid igen. För mig var det att min kropp inte fungerade riktigt. Äl och mens uteblev i ett år men när jag väl fick fart på den igen så blev jag gravid snabbt. Så då kände vi att om det skulle bli så denna gången med så är de ju bättre att va utan skydd så får de ta sig när de vill, eftersom vi ändå ville ha tätt. Men denna gången tog de sig på första försöket:)

Visst är det helt otroligt att det kan gå från att ta en evighet till att fungera på en gång.. :).. skämtade med sambon att det skulle.bara häftigt att pricka in 3 st på 3 år.. :)
  • Monsan
    Hojjan skrev 2016-06-14 19:21:54 följande:

Det låter bra det! Vad kul att vi är flera i samma situation i denna tråden! I förra BF-tråden som jag var med i var vi flera i samma situation fast då var det första barnet

Eller hur.. jag skämtade med sambon att vi kanske skulle försöka pricka in 3 st på 3 år.. :)
  • MammanAngelica
    Monsan skrev 2016-06-14 20:53:22 följande:
    Haha, det räknas ju oxå.. :)
    Så klart ;)
    Kommer ju kännas lyxigt med så mkt egentid med bebis när de stora är i skolan :)
  • Stellla

Hej hej!

Hoppar in här. Plussade förra veckan och BF är 10/2. Detta blir andra barnet, första föddes i oktober 2013, så lite mer än tre år emellan blir det :) vill gärna gå med i Facebook gruppen med så jag skickar iväg ett PM till tjejerna som fixar det.

• Hojjan
    Monsan skrev 2016-06-14 20:56:12 följande:

Eller hur.. jag skämtade med sambon att vi kanske skulle försöka pricka in 3 st på 3 år.. :)

Vadå skämtade? :-P

Det är precis vad vi satsar på!
  • jvd89
    Monsan skrev 2016-06-14 20:54:55 följande:
    Visst är det helt otroligt att det kan gå från att ta en evighet till att fungera på en gång.. :).. skämtade med sambon att det skulle.bara häftigt att pricka in 3 st på 3 år.. :)
    Ja verkligen otroligt. Förberedde mig på lång tid och nu när vi fick ett positivt så va de en underbar känsla:) ja 3 st på 3 år hade ju vart rätt häftigt:)
Svar på tråden BF Februari 2017