BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hej! Är också gärna med i Facebookgruppen!
Plussade 9/6. Som det ser ut nu är BF någonstans mellan 10-15/2.
Jag fyller 20 om 4 månader och min sambo är 25
Vi båda är så galet förväntansfulla och glada!! Första barnet för oss om allt går som de ska :D
Plussade igår!! Fjärde barnet
Bf nån gång mellan 11-14 februari
Dåligt drag här! Är denna tråd alls aktiv eller är det endast FB som gäller?
Hej allihop! Bf 19. februari.
Det här är min 4:e graviditet, de 3 tidigare var alla inom ett halvt år (mellan juni-december 2015) och slutade med mf allihop. Gjorde en utredning här emellan, men eftersom de inte hittade något fel fortsatte vi med försöket. På andra försöket efter utredningen blev jag nu tydligen gravid igen... Under första försöket var min sjuk just kring ägglossning, så det var inte så konstigt att det inte blev någon graviditet då. Annars verkar jag ju bli gravid jämt, men det slutar med missfall :(
Får se hur länge den här graviditeten fortsätter...
Hej! Gravid med fyran och fått bf 7/2.
Känner mig illamående (men överkomligt), uppsvullen och trött..
Ni?
Hej allihopa :)
Hoppar in här om det är ok!
Plussade i måndags till min stora förvåning då jag trodde det var alldeles för tidigt då bim är idag.
Bf troligtvis den 17/2 <3. Har ett blivande storasyskon född maj -14 också.
Enda symptomen är att jag växlar mellan frossa/värmeslag samt en galen trötthet, var precis samma vid första graviditeten.
Ska bli kul att följa alla!
Plussade idag:) tror bf är runt 13-14 februari ????
Kul med så många plus. Grattis till alla som väntar små februribebisar
Hej allihopa :)
Hoppar in här om det är ok!
Plussade i måndags till min stora förvåning då jag trodde det var alldeles för tidigt då bim är idag.
Bf troligtvis den 17/2 <3. Har ett blivande storasyskon född maj -14 också.
Enda symptomen är att jag växlar mellan frossa/värmeslag samt en galen trötthet, var precis samma vid första graviditeten.
Ska bli kul att följa alla!
Plussade i onsdags efter 2 års kamp. BF 13 feb. Är väldigt rädd att det ska sluta i mf då vi tidigare gått igenom två stycken.. Men hoppas givetvis det går vägen :)