• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Minnatess

hej, vad roligt :) 
    Jag vill jättegärna följas åt! 
    Bf 2/2 som det ser ut nu :) 
    Fanns det någon fb-grupp är jag gärna med i den om jag får :) 

• liber79

Hej
    Plussade igår :)
    Har BF 14 februari.
    Såg att man kan skicka PM för att gå med i FB gruppen, så jag skickar strax :)

• Jessijames85

Hej alla

Har plussa på stickan i fredags. Är super glad och väntar då mitt andra barn. Skulle vara trevligt att ha någon att ventilera med ???? mår fruktansvärt illa och har ont i brösten och är väldigt trött.

Ni får ha en trevlig kväll

/Jessica

• Nickelin

Låter jobbigt med illamåendet! Jag har inget än. Kanske kan hoppas på att bli utan? Är ju dock bara i vecka 5 XD

Har hört att kolsyrat vatten/vichyvatten är bra för graviditetsillamående. Och citronvatten. Jag tänker absolut inte ta piller mot illamående, det verkar inte hälsosamt... men förstår om det går så långt att man måste.

Själv tar jag vitaminer, ganska starka, så att jag och nykomlingen mår så bra som möjligt! Ska köpa folsyra också. Ifall man inte kan svälja/behålla vitaminer så finns det vitaminer i flytande form, som går ut i kroppen direkt.

• Nickelin
    Hubert skrev 2016-06-07 07:02:48 följande:

Grattis! Och välkommen :D

Jag är också 25, min sambo 28, första barnet :) När jag berättade för min sambo lämnade jag en lapp vid sängen där det stod "Jag har lämnat en present på bordet, hoppas du kommer att älska den", han blev jätteglad :D

Haha, sammanträffande! :D Fint sät du meddelade sambon på! Jag körde upp testet framför ögonen på honom nästa morgon. Stackarn sov ju typ, haha! Han kunde heller inte avläsa testet, haha. Fick förklara för honom och sedan blev han jätteglad!

Bor du också i en skitlitem tvåa och måste flytta?
  • Stins91

Plussade igår! Första gången och vet inte vart jag ska ta vägen! Är SÅ glad men kan inte låta bli att vara livrädd haha..

Mår illa och har molande värk till och från.

Jag gjorde ganska nyss en konisering, någon som har erfarenhet av att bli gravid tidigt efter de?

• Mila
    Stins91 skrev 2016-06-09 08:20:37 följande:

Plussade igår! Första gången och vet inte vart jag ska ta vägen! Är SÅ glad men kan inte låta bli att vara livrädd haha..

Mår illa och har molande värk till och från.

Jag gjorde ganska nyss en konisering, någon som har erfarenhet av att bli gravid tidigt efter de?

Hej.

Jag gjorde en konisering i slutet av dec, började störtblöda några veckor efter så fick åka in akut och bränna igen. Men efter det och att det var läkt så har allt fungerat som det ska för mig, och det var inga problem med att bli gravid sa läkaren. Var på återbesök för 2 veckor sedan då ett nytt prov togs, så väntar fortfarande på resultat. Håller alla fingrar och tår för att det ser bra ut så man slipper göra något nu under graviditeten eller vänta i 9 månader /:
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
Svar på tråden BF Februari 2017