BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Nu har jag i alla fall ändrat så det är bara att skicka :D
hej, vad roligt :)
Jag vill jättegärna följas åt!
Bf 2/2 som det ser ut nu :)
Fanns det någon fb-grupp är jag gärna med i den om jag får :)
Hej
Plussade igår :)
Har BF 14 februari.
Såg att man kan skicka PM för att gå med i FB gruppen, så jag skickar strax :)
Vad heter fb-gruppen?
Vad heter fb-gruppen?
Hej alla
Har plussa på stickan i fredags. Är super glad och väntar då mitt andra barn. Skulle vara trevligt att ha någon att ventilera med ???? mår fruktansvärt illa och har ont i brösten och är väldigt trött.
Ni får ha en trevlig kväll
/Jessica
Låter jobbigt med illamåendet! Jag har inget än. Kanske kan hoppas på att bli utan? Är ju dock bara i vecka 5 XD
Har hört att kolsyrat vatten/vichyvatten är bra för graviditetsillamående. Och citronvatten. Jag tänker absolut inte ta piller mot illamående, det verkar inte hälsosamt... men förstår om det går så långt att man måste.
Själv tar jag vitaminer, ganska starka, så att jag och nykomlingen mår så bra som möjligt! Ska köpa folsyra också. Ifall man inte kan svälja/behålla vitaminer så finns det vitaminer i flytande form, som går ut i kroppen direkt.
Grattis! Och välkommen :D
Jag är också 25, min sambo 28, första barnet :) När jag berättade för min sambo lämnade jag en lapp vid sängen där det stod "Jag har lämnat en present på bordet, hoppas du kommer att älska den", han blev jätteglad :D
Plussade igår! Första gången och vet inte vart jag ska ta vägen! Är SÅ glad men kan inte låta bli att vara livrädd haha..
Mår illa och har molande värk till och från.
Jag gjorde ganska nyss en konisering, någon som har erfarenhet av att bli gravid tidigt efter de?
Plussade igår! Första gången och vet inte vart jag ska ta vägen! Är SÅ glad men kan inte låta bli att vara livrädd haha..
Mår illa och har molande värk till och från.
Jag gjorde ganska nyss en konisering, någon som har erfarenhet av att bli gravid tidigt efter de?